Jeon Jihyun pov
"Hmm takpelah Soora. Kau lupakan apa yang kita cakap tadi.. Aku perlukan masa untuk berfikir..
"Hm. Oklah kalau kau dah cakap macamtu.. tapi fikir soal anak2 kau sama. Diorang perlukan seorang bapa.."
"Hmm nanti aku fikirkan.. Haa Kookie. Meh sini. Taknak tengok adik kamu?" Aku tersenyum nipis.
"(⊙_⊙) Nakk! Nak!!" Jungkook yang senyap di tepi katil terlompat-lompat kerana dia gembira.
"Haa meh duduk sini. Pegang dia lembut2 tau. Jangan kasar2 ye sayang"
"Uwaaa comelnya adik Kookie! Hmm wangi!!" Dia mencium pipi Soah.
"Apa nama adik, omma?"
"Nama adik kamu ialah Jeon Soah"
"Hmm omma. Nanti Kookie nak kawin dengan adik la! Heee~" Jungkook berkata dengan satu senyuman yang amat lebar.
Aku dan Soora berpandangan sesama sendiri.
* * *
"Hmm omma. Nanti Kookie nak kawin dengan adik la! Heee~" kata Jungkook dengan satu senyuman lebar.
Aku dan Soora berpandangan sesama sendiri.
"Eh— Kookie. Kamu mana boleh kahwin dengan adik sendiri. Kan, Jihyun?" Soora melihat ke arahku.
Aku hanya terdiam dan hanya melihat Jungkook bermain dengan adiknya.
"Jungkook. Dahla main dengan adik tu. Dia dah ngantuk dah tu. Bagi adik rehat pulak tau."
"Hmm okay omma!"
"Soora. Kau bawa Jungkook balik rumah aku dulu. Biar bibik jagakan dia."
"Ha okay. Kau rehatlah dulu. Apa2 call aku"
"Baikk!"
YOU ARE READING
You're Mine | JJK
Fanfic"Jeon Soah. You're mine. Only mine." _JEON JUNGKOOK FANFICTION_ @bangkook- [STRICTLY NO PLAGIARISM] Start : 2 June 2020 End : -