-𝕐/𝕟 ℙ.𝕆.𝕍-
𝔸𝕤 𝕀 𝕨𝕒𝕤 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕪 𝕓𝕣𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣𝕤 𝕒𝕡𝕒𝕣𝕥𝕞𝕖𝕟𝕥 𝕀 𝕗𝕖𝕝𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕒𝕤 𝕨𝕒𝕥𝕔𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕖, 𝕤𝕠 𝕀 𝕥𝕠𝕠𝕜 𝕒 𝕤𝕙𝕠𝕣𝕥 𝕔𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕒 𝕠𝕝𝕕 𝕒𝕝𝕝𝕖𝕪 𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕕𝕒𝕣𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕝𝕝𝕖𝕪 𝕨𝕒𝕤 𝕘𝕣𝕠𝕤𝕤 𝕕𝕖𝕒𝕕 𝕣𝕒𝕥𝕤 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕖𝕟𝕤𝕖 𝕀 𝕙𝕒𝕕 𝕦𝕤𝕖𝕕 𝕞𝕪 𝕢𝕦𝕚𝕣𝕜 𝕥𝕠 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕥𝕠𝕕𝕒𝕪 𝕞𝕪 𝕨𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕤𝕠𝕣𝕖, 𝕤𝕠 𝕞𝕪 𝕨𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕕𝕣𝕒𝕘𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕟𝕔𝕣𝕖𝕥𝕖. 𝕋𝕙𝕖𝕟 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕣𝕟𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕞𝕪 𝕖𝕪𝕖 𝕀 𝕤𝕒𝕨 𝕘𝕣𝕒𝕪 𝕗𝕖𝕒𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕤𝕠 𝕀 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕘𝕖𝕥 𝕙𝕠𝕞𝕖 𝕒𝕤 𝕤𝕠𝕠𝕟 𝕒𝕤 𝕡𝕠𝕤𝕤𝕚𝕓𝕝𝕖, 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕀 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕖𝕖 𝕗𝕖𝕒𝕥𝕙𝕖𝕣𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕚𝕥'𝕤 𝕡𝕣𝕠𝕓𝕒𝕓𝕝𝕪 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕣𝕠-𝕙𝕖𝕣𝕠 ℍ𝕒𝕨𝕜𝕤.
𝕀'𝕞 𝕤𝕠 𝕤𝕔𝕣𝕖𝕨𝕖𝕕 𝕚𝕗 𝕙𝕖'𝕤 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕒 𝕧𝕚𝕘𝕚𝕝𝕒𝕟𝕥𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕨𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖'𝕤 𝕘𝕠𝕥 𝕠𝕟𝕖 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕨𝕠.𝔸/ℕ 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕠𝕦𝕝𝕞𝕒𝕥𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕔𝕠𝕝𝕠𝕣𝕓𝕝𝕚𝕟𝕕 𝕦𝕟𝕥𝕚𝕝 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕖𝕪𝕖 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕒𝕔𝕥
𝕂𝕖𝕪
(𝔽/ℙ = 𝔽𝕒𝕧𝕠𝕦𝕣𝕚𝕥𝕖 ℙ𝕒𝕤𝕥𝕣𝕪)
(𝔽/𝔻 = 𝔽𝕒𝕧𝕠𝕦𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕕𝕣𝕚𝕟𝕜)𝔸𝕤 𝕀 𝕤𝕡𝕣𝕚𝕟𝕥 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕨𝕒𝕪 𝕒𝕝𝕞𝕠𝕤𝕥 𝕥𝕣𝕚𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕞𝕪 𝕗𝕖𝕖𝕥, 𝕀 𝕙𝕒𝕕 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕚𝕥 𝕙𝕒𝕝𝕗 𝕨𝕒𝕪 𝕙𝕠𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕙𝕒𝕕 𝕗𝕖𝕝𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕨𝕒𝕤 𝕨𝕒𝕥𝕔𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕖 𝕖𝕒𝕣𝕝𝕚𝕖𝕣 𝕙𝕒𝕕 𝕝𝕖𝕗𝕥 𝕓𝕦𝕥 𝕀'𝕞 𝕟𝕠𝕥 𝕥𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕪 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕔𝕖𝕤 𝕤𝕠 𝕀 𝕘𝕠 𝕚𝕟𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕒 𝕔𝕒𝕗𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕚𝕥 𝕒𝕥 𝕒 𝕓𝕒𝕣 𝕤𝕖𝕒𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕠𝕣𝕕𝕖𝕣 𝕞𝕪 (𝕗/𝕕) 𝕒𝕟𝕕 𝕒 (𝔽/ℙ).
"𝔸 𝕡𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪 𝕝𝕒𝕕𝕪 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕤𝕖𝕝𝕗 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕𝕟'𝕥 𝕓𝕖 𝕒𝕝𝕠𝕟𝕖"
'𝕋𝕙𝕒𝕥 𝕧𝕠𝕚𝕔𝕖...'
"𝕀'𝕞 𝕟𝕠𝕥 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕝𝕠𝕟𝕖"
"𝕋𝕙𝕖𝕟 𝕨𝕙𝕪 𝕚𝕤 𝕟𝕠 𝕠𝕟𝕖 𝕖𝕝𝕤𝕖 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦"
"𝔹𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕞𝕪 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕒𝕟𝕪 𝕚𝕤 𝕔𝕠𝕞𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕞𝕖𝕖𝕥 𝕞𝕖"
"𝕋𝕙𝕖𝕟 𝕨𝕙𝕠 𝕚𝕤 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕞𝕪𝕤𝕥𝕖𝕣𝕪 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟"
'𝕎𝕙𝕪 𝕚𝕤 𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕙𝕖𝕣𝕖'𝕋𝕙𝕖𝕟 𝕞𝕪 𝕕𝕣𝕚𝕟𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕒𝕤𝕥𝕣𝕪 𝕒𝕣𝕣𝕚𝕧𝕖𝕕, "ℍ𝕖𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕄𝕚𝕤𝕤." 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕚𝕥𝕖𝕣 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖𝕕 𝕞𝕪 𝕠𝕣𝕕𝕖𝕣 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕦𝕟𝕥𝕖𝕣. "𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦" 𝕀 𝕣𝕖𝕡𝕝𝕚𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕕𝕣𝕒𝕟𝕜 𝕞𝕪 (𝔽/𝔻) 𝕒𝕤 𝕗𝕒𝕤𝕥 𝕒𝕤 𝕡𝕠𝕤𝕤𝕚𝕓𝕝𝕖. 𝕋𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕖𝕟𝕥𝕚𝕣𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕞𝕒𝕟 𝕀 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕖𝕪𝕖 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕒𝕔𝕥. 𝕀 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕨𝕒𝕧𝕖𝕕 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕒 𝕨𝕒𝕚𝕥𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕚𝕝𝕝.
𝔸𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕀 𝕡𝕒𝕪𝕖𝕕 𝕀 𝕣𝕒𝕟 𝕠𝕦𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕠𝕥 𝕒 𝕔𝕒𝕓 𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕤𝕙𝕒𝕣𝕖𝕕 𝕒𝕡𝕒𝕣𝕥𝕞𝕖𝕟𝕥. 𝔸𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕣 𝕡𝕦𝕝𝕝𝕖𝕕 𝕦𝕡 𝕀 𝕡𝕒𝕪𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕣𝕚𝕧𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕛𝕦𝕞𝕡𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕒𝕟 𝕚𝕟 𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕒𝕡𝕒𝕣𝕥𝕞𝕖𝕟𝕥 𝕒𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕗𝕦𝕞𝕓𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕞𝕪 𝕜𝕖𝕪𝕤, 𝕀 𝕝𝕠𝕔𝕜𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕒𝕤 𝕤𝕠𝕠𝕟 𝕒𝕤 𝕀 𝕘𝕠𝕥 𝕚𝕟. 𝔹𝕦𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕒𝕤𝕟'𝕥 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥
YOU ARE READING
To see the colors
FanfictionThe cover other than the text belongs to @KandeArt from tumblr go check them out • • • "All I want is to see the colors of you"