2.9

190 14 2
                                    

(Ühü favori editlerimi zaten bu hikayede kullanmışım o yüzden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ühü favori editlerimi zaten bu hikayede kullanmışım o yüzden... Çocukluklarını görmek isteyen 8 ve 9. Bölüme uçsun)

Yerim ve jungkook 4 yaşında;

''Yeriim nerdesiin?'' Jungkook yan binalarında oturan yeri'nin apartmanının önünde kıza bağırıyordu. Sanki parmak ucuna çıkınca yeri onu daha iyi duyabilecekmiş gibi parmak ucuna çıkmıştı.

Balkona çıkan kız demirlerin arasından oğlana baktı.

''Noldu Jungkook?''

''Gelde bilikte top oynayalım'' 

''Tamam geliyorum!'' diye heycanla bağırıp aşağıya inmek için balkondan çıktı. Jungkook kızı beklerken duvara yaslanmış ayağını ileri geri sallıyordu. O sırada onlarla aynı binada oturan 6 yaşındaki Hyungwon (dkjfkfk) dışarı çıkıp Jungkookun yanına doğru gelmeye başladı.

''Yaa! Geri ver onu!'' Topunu alan Hyungwonun arkasından elini uzattı.

''O zaman gel ve al! Meh'' diye dil çıkarıp pışık yaptı hyungwon.

Arkasından gelen tekmeyle yere düşerken Yeri üstten ona baktı.

''Bir daha arkadaşımı rahatsız edersen seni döverim, pis çocuk!'' 

Topu alıp geri jungkooka verdi.

''Al.''

''Teşekkür edelim'' diyerek kendinden 4-5 cm uzun olan yerimin yanağını öpmek için parmak ucuna çıktı jungkook.

''Yah! Beni ö-öpmesene!''

''Neden?''

.............................................................

''Yeri! Sen ne çizdin? Bak ben ikimizi çizdim!'' 

''Ben neden gelinlik giyiyorum ki?''

''Çünkü ileride seninle evleneceğim!''

''N-neden benimle?''

''Öğretmeni duymadın mı? Gelinimiz en sevdiğimiz kişi olmalıymış. O yüzden''

''Yani en çok beni mi seviyosun?''

''Evet! Seninle evlenecem!''

BangtanvelvettagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin