><><><Plaj><><><
****yazardan****
UA'de bir dönem bitmiş ve tüm öğrenciler evlerine dönmeye başlamıştı. 1-A öğrencileri ise son derece heyecanlıydı çünkü tüm sınıf ve Aizawa hoca birlikte plaja gideceklerdi. Aslında bir kaç gün sonra eğitim kampları vardı ama bu boş zamanlarını plajda harcamaya karar vermişlerdi , kimsenin itirazı yoktu. Yarın akşam yola çıkacaklardı.
Midoriya annesine o akşam kaçıncı açıklamasını yaptığını hatırlamıyordu , saymayı bir süre önce bırakmıştı. Daha fazla geç kalmamak için aceleyle evden çıktı ve buluşma yerine yöneldi. Diğerlerinin de durumu aynıydı , yani çoğunun.
Bakugou'nun evinden bağırma sesleri geliyordu.
(Bakugou'nun annesi = BA adını unuttum direk BA dicem)
BA: Bakugou herşeyi aldın mı?!
Bakugou: Evet!
BA: Güzel. Şimdi defol!
Todoroki'nin evinde ise sessizlik hakimdi. Sessizce kapıyı kapatıp çıktı.
Uraraka'nın ailesi burda olmadığı için onun içinde sorun yoktu.
Buluştuklarında herkes selamlaşmıştı. Konuşarak otobüse yerleştiklerinde Aizawa , Mic ve All Might ile yanlarına geldi.
Midoriya: A-Al Might! Sen neden buradasın?
Aizawa: Plaj planını duyunca peşime takıldı.
Al Might: Ha ha haa! Genç kahramanlar hepinize merhaba!
Aizawa: Mic sen neden buradasın?
Mic: İkinizi konuşurken duydum ve dedim ki neden bende gelmeyeyim? Vee burdayım. ( gelmesine gerek yok aslında ama Aizawa ile arkadaşlığına/atışmalarına bayılıyorum hatta ben pek shiplemesem de Erasermic diye ship bile var)
Aizawa: Pffffff.
Otobüsü Mic sürüyordu ve herkes bu yüzden diken üstündeydi , araba kullanışı da karakteri gibi çılgıncaydı. İndiklerinde Aizawa Mic'in kafasının arkasına vurdu.
Aizawa: Senin kadar gereksiz birini görmedim.
Mic: Kalbimi kırıyorsun ama bak.
Aizawa onu daha fazla dinlemeyerek öğrencilere döndü.
Aizawa: Ben veya All Might'ın izni olmadan özgünlüğünüzü kullanmak yasak. Özellikle sen Kaminari suyun içinde kendine hakim ol. Tsuyu sen... eee... dikkat çekme yeter. Onun dışında şimdilik serbestsiniz , gözden kaybolmayın.
Mic: Hey! Hey! Bende UA'de öğretmenim bana da danışabilirler.
Aizawa: Sana güvenmiyorum.
Herkes elinde ki eşyaları bir yere bırakıp giyinmeye koşmuştu. Aizawa ve Mic gölgelik bir yerde oturuyorlardı. All Might ise getirdiği kıyafetlerle kılık değiştirip çocukların yanına koşmuştu.
Mineta kızları o halde görünce neredeyse bayılacaktı. Erkeklerin hepsi şaşkınlıktan konuşamaz hâle gelmişti.
Mineta: K-Kızlar! Gö...
Kirishima Mineta'nın kafasına bir tane geçirerek susturdu.
Kirishima: Cidden harikasınız kızlar.
Bunun ardından tüm erkekler aynısını tekrarlamıştı.
Sonrasında dağılarak kimisi yüzmeye kimisi güneşlenmeye çekilmişti. Kısa süre sonra All Might elinde voleybol topuyla sahanın yanına giderek herkese seslendi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aoba (Anime)
FanfictionKitap devam etmektedir ama şu ara yeni bölüm yok. Aoba'dır (ilk bölümde bilgisi vardır). Açıklamayı ilk bölüme yaptım isterseniz bakabilirsiniz (kesinlikle bakın). Kitaplarımı okumadan önce hesabımdaki hakkında bölümünü okumanızı tavsiye ederim (çoo...