Candid piece of Brutality

205 3 0
                                    

Ο τύπος είναι διπλωμένος κάτω και σφαδάζει, η Τζέσι σταματά για λίγα δευτερόλεπτα και τσεκάρει τις τσέπες του όσο αυτός είναι αδύνατο να αντιδράσει. Αυτό που βλέπω να εκτυλίσσεται με έχει αφήσει κόκκαλο. Το δεξί της γόνατο βυθίζεται στη μύτη του "καλού μας φίλου" και ακούγεται ένα δυνατό κρακ. Το αίμα τρέχει σα νερό και η γκρι του παρουσία τείνει να γίνει κόκκινη ενώ δεν έχει καταφέρει ακόμα να σηκωθεί. Αυτό το κορίτσι παραείναι άγριο!  Τώρα του πατάει με μανία τα γόνατα... Ο τύπος ουρλιάζει καθώς το παπούτσι της μεταφέρεται στ' αρχίδια του. Τι στο διάολο συμβαίνει; Πρέπει να συνέλθω και να κάνω κάτι! "Τζέσι αρκετά!" Την κρατάω απ' το χέρι και με προσπαθώ να τη σταματήσω όσο ο τύπος, έχοντας το ένα του χέρι στη μύτη, προσπαθεί να σηκωθεί με το άλλο, παλεύοντας μέσα στο ίδιο του το αίμα. Η Τζέσι έχει σκυλιάσει και με το ζόρι ξεκολλάει από πάνω του καθώς του σκάει άλλη μια πατητή στο πηγούνι.

Τι σκατά συμβαίνει; Όλα μοιάζουν πως θα απαντηθούν πολύ σύντομα κι ο χρόνος φαίνεται να ρέει πολύ πιο αργά απ' ότι συνήθως. Να το! Ο τύπος ημιλιπόθυμος και ξαφνικά κάτι φαίνεται να ξεχωρίζει ανάμεσα στα ρούχα του... Μια γαμημένη κάμερα! Ήταν μια γαμημένη κάμερα! Γαμώ την Παναγία μου! Ο τύπος τράβαγε βίντεο όσο το κάναμε; Κοιτιόμαστε με τη Τζέσι και ξέρουμε πως και οι δυο σκεφτόμαστε το ίδιο. 

Σεξ και Ultra Βία : Εθισμένοι στην ΑδρεναλίνηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora