Helló .emberi lényeim!
Először is. Nálatok milyen idő van? Itt, nálunk, dörög az ég, be van borulva, és szerintem percek kérdése hogy az eső is rákezdjen. Szerencse, hogy engem Jorvikon mindenki nagyon imád (KiVéVe LoReTtA éS A DaRk CoRe dE eZ mInDeGy...) szóval ha száraz akarok majd maradni, nem kell fizetnem a szállásért.
Mázli!No de, lényeg a lényeg, a mai napon 2 gyönyörű lovacska érkezett Jorvikra, akik a Pinta erőd strandján várnak rád, a hozzájuk tartozó Panda Ray-ekkel.
Hát, mit ne mondjak, gyönyörűek😍 Tellina és Kampos, imádlak titeket. De, MÉG (ismétlem, még!) nem vettem közülük. Hogy miért nem? Nos, az van, hogy már van egy Akhal tekém (ő volt az első paci akit megvettem💓 I love you, Goldangel 💛). És minden fajtából csak egy darabot akartam/akarok az istállómba.
Még egy indok; Ezeknek a lovaknak szerintem csak nyáron van meg a hangulata, plusz átváltozott formában elég érdekesen néznek ki szerintem fullos szettel (nyeregtáska, nagy nyeregalátét, ínvédő, stb...). Én az enyémre egy rex stamper fekete díjugrató nyerget, egy rövid, kék nyeregalátétet, és szintén egy rex stamper, fekete orrszíj nélküli kantárt teszek majd. (Meg természetesen patkót.)
A rájákról pedig annyit, hogy KEEEEEEEEELL!
Szerintem nem tudjátok rólam, de rajongok a Pandória repülő cukimuki bébirájákért! Ezek a kis Panda ray-ek pedig nagyon hasonlítanak rájuk.
Kicsit drágának tartom amúgy a 400 sc-t, főleg ahhoz képest, hogy ennyiből már lovat is lehet venni.És ezzel el is érkeztünk a frissítés kötetkező pontjához, ami a lópiac lovaihoz kapcsolódik.
Mint tudjuk, egy csomó lópiacon található lovat brutálisan leáraztak. Gyerekek, emberi lények, kevesebb mint 300 sc egy lóért? Hát ez nagyon jó!
A legeslegjobban az angol telivér (2. Generáció) leárazásának örültem, mivel pont mostanában nézegettem ezeket a lovakat.És, ha már angol telivér...Ugye ti is hallotattok arról, hogy a 3. generációs angol telivér úton van Jorvik felé...?😱
Hogy egy kicsit kiegészítsem ezt a részt, nektek hogy telt a gyerkenap?
Kaptatok valami jópofa cuccot?
Én igen😍😍
Ez az édes kis plüss Koala az Avalon nevet kapta tőlem😂Hát nem aranyos? Feldobta a vasárnapomat ez a kis cukiság!
A húgommal még kaptunk közösen egy ilyen rajzolós füzetet sablonnal, nem tudom a nevét, ami tudjátok ilyen...Szóval, ilyen fekete lap, amit le kell karcolni és alatta szivárványos.
Ezt rajzoltam vele😄
De a legjobb mégis az volt, hogy a hétvégét Békéscsabán töltöttük a nagyszüleimnél (Pesti vagyok :D), és találkoztam az uncsitesóimmal is😀 (azzal is, akivel sso-zni szoktam) Es emberek, az uncsitesóm kérte hogy nezzünk Lorettet, meg egész végig a star stabel-ről beszélt. :D Ez az én hibám :D
Jah, és képzeljétek, neki is vesznek Star ridert😍 a 3 hónaposat, klassz😍Vasárnap este, pedig amikor hazaértünk (olyan 7 körül), ledobtam magam a gép elé és Hannával (hívhatom így az uNcSiTeSóM?) Kb negyed 11-ig játszhattunk! Durva, mi? Este, negyed 11-ig :D ez persze a gyereknap miatt volt.
XDD
Mire kirakom ezt a részt, el is mennek a felhők :D
Ennyi lettem volna mára, írjátok meg a véleményeteket commentben, sziasztok!
YOU ARE READING
Minden Ami SSO! -Avagy Minden Ami Star Stable Online 🐴
RandomHelló emberi lények! Ebben a könyvben mindent megtaláltok az SSO-ról! Lesznek itt rajzok, hírek, ha találok akkor érdekességek + A Starshine farm óta minden Szerdai frissítésről írok majd ide véleményt, és commentben szívesen várom a ti véleményete...