0.5

48 11 0
                                    

16 Sualtı Dalışı Yapın
Sualtı Dalışı Yapın
Oksijen solunumu yaşan canlılar olarak, yeryüzünde yaşıyoruz ve olan biteni gözlemliyoruz. Peki, ya sualtında neler olup bittiğini biliyor musunuz? Birçoğumuz bunu artık günümüzde kolayca keşfedebiliyor. Hatta yüzme bilmeseniz bile kısa bir eğitim sonrasında sualtı dalışlarına katılabiliyorsunuz ve ömrünüz boyunca unutamayacağınız bir görsel şölene tanıklık edebiliyorsunuz. Hadi daha ne bekliyorsunuz?

17 Huzurevi ve Çocuk Esirgeme Kurumlarını Ziyaret Edin!
Huzurevi ve Çocuk Esirgeme Kurumlarını Ziyaret Edin!
Sürekli imkanımız olmasına rağmen bu yerlere gitmeyi hep erteleriz veya aklımıza bile gelmez böyle yerleri ziyaret etmek. Unuttuğumuz insanlığı hatırlamak için buraları ziyaret etmemiz gerekiyor. Ayrıca unutmamalısınız ki; insanlıktan uzaklaştığımız her geçen gün nedeniyle yaşlandığınız zaman siz de bir huzurevi yaşayanı olabilirsiniz. Bu nedenle buraları unutmayın ve ziyaret ettiğiniz zaman oradaki insanların sevincini paylaşın.

18 Dans Etmeyi Öğrenin!
Dans Etmeyi Öğrenin!
Herhangi bir dans türü olabilir. Kolbastıdan, salsaya kadar; dünya üzerinde binlerce dans türü bulunuyor. Yabancı kültürlere ait olanlar sizin için pek mümkün değil mi? Bırakın o zaman; çünkü Türk kültüründe bile birçok dans türü bulunuyor. Bunlardan birisini mutlaka öğrenin. Zaten birini öğrendikten sonra büyük keyif alacağınız için bırakmak da istemeyeceksiniz.

19 Sokak Hayvanları için İyi Denilebilecek Bir Şeyler Yapın
Sokak Hayvanları için İyi Denilebilecek Bir Şeyler Yapın
Onlar için evler kurun, küçük kutular içinde yemekler hazırlayın ve onları sevin. Yolda gördüğünüz topallayan kedinin de parkta karşılaştığınız kirli köpeğin de en az evcil hayvanlar kadar sevgiye ihtiyacı olduğunu unutmayın.

20 Kutupları ve Ekvatoru Görün!
Kutupları ve Ekvatoru Görün!
Dünyanın en uçları, kutuplar ve ekvator değil midir? En merkez ve en uzak nokta; ölmeden önce tam da yapılması gereken şeyler bana göre. Dünyayı dolandım diyebilmek için bir kere kutuplara, bir kere de ekvatora gitmenizi öneririm.

Ölmeden Önce YapılacaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin