0.8

32 11 0
                                    

31 Platonik Aşkınıza Gerçekleri Söyleyin
Platonik Aşkınıza Gerçekleri Söyleyin
Her gördüğünüzde midenizde kelebekler uçuşmasını sağlayan, ayaklarınızı yerden kesen o platonik aşkınıza gerçekleri söyleyin. Yarın ölecekmişsiniz gibi karşısına geçin ve ona dürüstçe kalbinizi açın.

32 Mutlaka Görülmesi Gereken Yerlere Gidin
Mutlaka Görülmesi Gereken Yerlere Gidin
Ölmeden önce birkaç yer bile olsa; mutlaka görülecek yerlere gidin. Zaten hemen hepimiz yılda bir kere tatile çıkıyoruz değil mi; işte bu tatilleri bunlara göre planlayın. Bırakın otel odalarından selfieler atmayı. Aratın internetten nereler görülmeli diye ve tam da oraları gidin görün.

33 Bir Karavan Gezisi Yapın
Bir Karavan Gezisi Yapın
Bir karavan satın alın veya kiralayın. Sonra aklınız nereye eserse oraya gidin ve yolda görüp çok beğendiğiniz herhangi bir yerde konaklayın. En lüks otelde yaşayamayacağınız tatil deneyimini yaşayın. Zaten internette arabayla gidip görülmesi gereken yerleri bulabilirsiniz. İşte kendinize bir rota belirleyin ve spontane bir gezi düzenleyin.

34 Yeni Doğmuş bir Bebeğin Cennet Kokusunu İçinize Çekin
Yeni Doğmuş bir Bebeğin Cennet Kokusunu İçinize Çekin
Onun uykusunda nasıl gülümsediğini, minik elleriyle elinizi nasıl sıkı sıkı tuttuğunu görün. Ya da daha iyisi anne-baba olun. Bu duygunun nasıl eşsiz, nasıl tarifsiz bir duygu olduğunu anlayın.

35 Küçük Şeylerden Mutlu Olmayı Öğrenin
Küçük Şeylerden Mutlu Olmayı Öğrenin
Yolda gördüğünüz bir yabancıya gülümsemenin, tanımadığınız bir insana yardım etmenin, bir çocuğu sevindirmenin içinde saklı olan güzelliği keşfedin. İçinizi bu tarz pozitif şeylerle doldurursanız, emin olun ki çok daha iyi bir hayatınız olacak. Yoksa kötü olan şeylerle aklınızı fazlasıyla meşgul edersiniz ve hayatınızı günden güne zindana çevirirsiniz.

Ölmeden Önce YapılacaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin