0.3

76 16 9
                                    

Geçen hafta itibariyle Bay Kang ile dersimiz yoktu.

Her ders günü sadece girince video açtığına göre,

Her hafta iki video izleyektik.

Buda o günlerden biriydi,

Merak ve bazı pişmanlıklar zihnimi ele geçiriyordu.

Yaptığım, yaptığımız.

Herşey onun zararınaydı.

Fakat bunu Bay Kang nasıl biliyordu?

Ona ders çıkışı bunu sormalıydım.

Her zamanki gibi masasına yerleştikten sonra bilgisayarı açtı.

Videoyu ayarladı ve bizde ekranda beliren kişiye baktık.

Niye ağlıyordu?

                                                    ■■

Bugün video çekmek istemedim ama kendime ve Bay Kang'a sözüm var ve ben beni seven tek hocaya sözümü tutmak istiyorum.

Başlayalım...

Aslında bugün gerçekten çok güzel geçmişti. Okul boyunca kimseyle konuşmamak belkide verebileceğim en güzel karardı.

Sizlere güvenmek ise en kötü karar...

Bugün yanıma Johnny ve Ten geldi. Onların Mark'ın arkadaşı olduğunu biliyordum. Zaten hep beraber gezerlerdi. Bana gelip bir kağıt verdiler onlarada tek kelime etmedim.

Kağıtta şu an gösterdiğim gibi yazıyordu.

Yarım saat sonra 251. Sokakta buluşalım
                                               -Mark Lee

Belkide bugün kimseyle konuşmadım diye beni merak etmişsindir sandım. Beynimdeki sesleri susturup minik bir gülümseme yerleştirdim yüzüme.

Her ne kadar evime ters düşecek olsa da oraya gittim.

Geldiğim gibi kafamdan aşağı su boşalması bir olmuştu bunu sokaktaki çocukların bir oyunu sandım. Ve karşıda beni bekleyen senin yanına gittim. Ellerin ardında bana bakıyordun tam ağzımı açacağım sıra yanından bir kaç kişi çıktı ve sen elini benim arkadaşım olan Sohee'nin omzuna attın.
                
Bir şey diyemedim ellerindeki su toplarını bana atmalarına dahi bir şey diyemedim kendimi çok değersiz hissettim.

Ablam beni görmesin diye eve cam kısmından girdim ve girerken üzerime attığınız su balonlarının içerisinde yağ da kattığınızı öğrendim iki kere düşmek dışında pek bir sorun yaşamadım tabi.

Eve girince ablama görünmeden banyoya girdim ve temizlenip çıktım.
 
Ona tek kelime etmeden odama kapanmam yüzünden endişelendi. Bende endişelendim onun benim için yaptığı fedakarlıkları ödeyememekten hiçbiriniz bilmiyordur benim ablamın ne zorluklar çektiğini. Tabi nereden bileceksiniz daha ben bile bilmiyorken.

Bu videoyu şimdi izlemenizin ikinci sebebi sizsiniz Johnny Ten ve Sohee.

Daha devam edebileceğimi sanmıyorum
yarın iyi şeyler anlatmayı umuyorum.

Waov saat yine 22:51 sanırım yarında bu saatte bitireceğim.
            
                                                       ■■

Dediği her şeyi hatırlıyordum.

Ona yaptığımız şey fazla çocukçaydı ama eğlenmiştik.

Oradan gülerek ayrıldığımızı hatırlıyorum.

O ağlarken hemde fazla insafsızdık.

Arkadan gelen hıçkırık sesiyle arkaya dönünce şaşırdım.

Sohee ağlıyordu.

Ten ve Johnny ağlamak üzereydi.

Yüzleri gözükmüyordu.

Ben ise hala olayları kavramaya çalışan bir beyinsizdim.

"Acındırmaya sonra devam edin ve kitapları açın."

Önüme döndüm ve Bay Kang'a baktım.

O bunları nereden bulmuştu.

O bunları nereden bulmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-392 kelime-

     

The Half Of İt | Mark + Mina ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin