Hava alanından inip kalacağım eve doğru yola çıktım isveç harika bir şehir Türkiye'deki kirli sayfamı kapatıp İsveç'te kitabımdan yeni bir sayfa açtım tertemiz içinde hiçbir sorun olmayan hiçbir dert olmayan tertemiz bir sayfa yeni hayatıma işte ilk adım ma buradan başladım.
Adam bana İsveççe İsviçre'nin konuştuğu dilde"yeni eviniz burası güle güle oturun okulunuz iki sokak aşağıda diğer bilgileri telefonunuza atacağım iyi günler"deyip gitti. Konuşmama bile fırsat vermemişti eşyalarımı alıp eve girdim ev tertemiz di hemen eşyalarımı yerleştirdim mutfağa inip kendime kahve yapıp camın önüne geçtim yağmur yağıyordu burası kuzey ışıkları ile ünlü olan bir şey olduğu için kendime en yakın zamanda bir arkadaş bulup onunla buraları gezmek istiyorum kahvemi bitirip yukarı çıktım yarın okulum olduğu için ve çok yorgun olduğum için kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Şu saati icat edeni pardon alarmı icat edeni bulup neden icat ettiğini sormam lazım şu alarmın sesinden kurtulup duş aldım dünden hazırladığım kıyafetleri giydim
Ve çantamı alıp okula doğru yola çıktım yine yağmur yağıyor du İsveç bu soğuk ülke bütün öğrenciler okulun ilk günü olduğu için okula gidiyordu kulaklığımı takıp Yes l do şarkısını açtım okul iki sokak aşağıda olduğu için hemen geldim müdürün kapısına vurdum gel sesini duyunca içeri girdim iyi ki İsveççe biliyorum buraya gelmeden önce öğrenmiştim müdürün odasına girdim müdür konuşmaya başladı"hoşgeldin ışık buraya tek Türk gelen sen değilsin senin gibi birçok öğrenci geliyor"dedikten sonra kapatıp vuruldu müdür'gel'deyince içeri bir çocuk girdi"hoşgeldin kuzey o zaman ikinize birden anlatayım" dediğinde kuzeye baktım bana öyle bir baktı ki yara çivilendim beni dövecekmiş gibi bakıyordu hemen müdüre döndüm çünkü o gözlere daha fazla bakamazdım"öncelikle okulumuza hoşgeldiniz burada en iyi eğitimi göreceksiniz hiç şüphem yok konuyu daha fazla uzatmamak için kısa kesiyorum senin sınıfın Kuzey 11c senin sınıfın ışık 11d gidebilirsiniz sınıflarımız aynı katta" dedikten sonra odadan bir hışımla çıktım ve sınıfımı bulup en arka boş bir sıraya geçtim her sınıfta bulunan cool kızlarda gelip oturdular yavaş yavaş sınıf dolmaya başladı gerçekten isveç'in erkekleri hoştu ama bana göre değil yanıma bir kız geldi sanırım isveçliydi bingo! kız İsveçli bana gelip yanına oturabilir miyim dediğinde kabul etmiştim sınıfa 30-33 yaşlarında sarışın bir kadındı bakımlıydı ve gerçekten güzeldi sınıfa girdiğinde kendini tanıttı"merhaba gençler ben Maria,sınıfa yeni arkadaşlarınız gelmiş bakıyorum da kendilerini tanıtsınlar"hemen bu işten kurtulmak için direkt ayağa kalktım"Merhaba ben ışık Türkiye'den geldim annem yok çünkü öldü babam Türkiye'de kaldı hayalim şarkıcı olmak hobilerim müzik dinlemek yağmurda yürümek ve dünyayı turlamak 3 dil biliyorum İngilizce İsveççe İspanyolca bu kadar teşekkür ederim"oh ne anlatmıştım ya sırasıyla herkes kendini tanıttı hoca en sonunda yine kendini tanıttı"dediğim gibi ben Maria ben matematik öğretmeniyim 32 yaşındayım Aslen rusum 2 çocuk annesiyim benimde bu kadar şimdi zaten zil çalınca dışarı çıkarsınız 2.ders görüşürüz"dedikten sonra zaten zil çaldı herkes başıma toplanmıştı ben herkese böyle dikkatlice bakarken herkese bana böyle dikkatlice bakıyordu en sonunda bir tane ona şebek diye seslenmek istiyorum çünkü çok komik"aaa sen yeni kızsın dimi turkish"deyince bir gülme geldi o cool kız dediğim kızlardan biri "kes sesini be"dediğinde direk şebek dediğim Michael cevap verdi"ne bağırıyorsun be sağır mı var karşında"dediğinde kız aldırmadan elini uzattı"merhaba ben Anna tanıştığıma memnun oldum"kız çok samimi geldi hemen elimi uzattım"ışık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Işıkları
General FictionHayatından sıkılmış olan bir kızın bir erkek sayesinde nasıl hayata dönebildiği, şarkılarında hep ondan bahsettiği, hayatında bu kadar güvenli kollarda hissedebildiğini anlatıyor. Hadi yeni macera sizleri bekliyor....