Revir

8 2 1
                                    

Anna'ya serum takıldıktan sonra hemşire odadan çıktı. Odada sadece Anna ve ben vardım. Odaya bir kaç dakika sonra Kuzey girdi sadece Anna'ya bakıyordu onun solgun beyaz tenine, sonra bakışları bana kaydı bir kaç saniye sonra bakışlarını yüzümden çekti ve odadan çıktı gitti.

Serumu bittikten sonra uyuduğu için odadan çıktım. Ve yavaş yavaş kuzey'in yanına gittim. Bankta oturmuş kahve içiyordu. Onun yanına oturdum ve kafamı ona çevirdim."Anna'ya kızıyor musun"diye sordum. Kafasına bana çevirdin o an fazla yakın durduğumuz anladım ve biraz geri çekildim. Ama o hiç istifini bozmadan öyle durmaya devam etti." Hayır kızmıyorum çünkü kalp bu ota da konar boka da" dedikten sonra gülmeye başladı bende söylediği şeye gülmeye başladım. Tabiki bizde türkçe konuşuyorduk. Elini uzattı ona anlamsızca bakarken offlayıp, elimi tuttu ve okulun içine girdi ve hızlı bir şekilde merdivenlerinden çıkmaya başladık beni okulun en üst katına çıkardı ve ordan hiç görmediğim bir merdivenden çıktık karşımıza bir kapı çıktı.

Kapıyı açıp girdik okul ayaklarımızın altındaydı,gökyüzü yakınımızdaydı bu çok güzeldi elimin hâlâ elinde olduğunu görünce elimi çektim ve aşağı bakmak icin ilerledim bütün bahçe gözüküyordu" gözlerinle yedin bitirdin okulu, eee nasıl beğendin mi? burayı" Kuzey'e gülüp kafamı salladım "çok güzel, çok beğendim ayrıca okulu gözlerimle yiyip bitirmedim."bu dediğime ikimizde güldük acaba Anna ne yapıyordu hiiii Anna!!"kafamı kaldırıp Kuzey'e baktım bana 'noldu' derecesinde baktı utana sıkıla söyledim "Anna uyanmıştır da ona bakalım diyecektim" önce bana baktı sonra sanki İsveç'in bütün havasını içine çeker gibi nefes aldı ve verdi ardından bana bakıp kafa salladı.
(Medyadaki şarkıyı buradan itibaren açabilirsiniz)
Anna'nın odasının önüne geldik ben Kuzey'e döndüm"ilk önce ben gireyim sonra sen girersin ben bakayım eğer uyanmışsa ona sorarım senin içeri girebilmen için,seni direk görürse üzülebilir"bana kafa salladı ve duvara doğru yaşlandı ben de derin bir nefes alıp kapıyı açtım Anna yatakta yatmış telefonu ile oynuyordu"Anna ben geldim"bana kafasını kaldırıp baktı gözleri kızarmıştı bu beni çok üzüyordu bana acı dolu bir gülümseme gönderdi"hoş geldin geç otur"kafa sallayıp yanındaki koltuğa oturdum"Anna eğer istersen Kuzey dışarıda onu içer-" benim direk sözümü kesti"dışardamı beni mi beklemiş" Kuzey ismini duyunca gözleri parlamıştı bu çok güzel bir şeydi"evet seni bekledi istersen çağırabilirim sonra ben çıkarım siz beraber konuşursunuz olur mu?" Bana büyük bir heyecanla kafa salladı bende gülüp dışarı çıktım kuzey kafasını kaldırıp bana baktı ona elimle kapıyı gösterdim ve güldüm bana gülümseyip içeri doğru yol kapının kulpunu tuttu ve durdu arkasına döndü ve bana sıkıca sarıldı ellerim havada kalmıştı bende ona sardım ellerimi bu iyi hissettirmişti kokusu çok güzeldi aynen yağmur sonrası toprak kokusunu andırıyordu.

Kuzey

Kokusu çok güzel ona hislerim hiç değişmedi kokusunu doya doya içime çektim. Vanilya gibi kokuyordu onu bıraktıktan sonra kapıyı açıp içeri girdim Anna bana bakıyordu aslında Anna güzel bir kızdı ama ben başkasını seviyorum ve hep öyle kalıcak"kuzey hoşgeldin geç otur"ona kafa sallayıp koltuğa oturdum sanırım bi 5 dakika falan böyle oturduk sonra ben konuşmaya başladım"Anna bak direk konuya gireceğim ben seni sadece arkadaş olarak görüyorum ve bu hiçbir zaman değişmeyecek çok özür dilerim" bana bakıp kafa salladı "merak etme ben de bunu bildiğim için başka bir ülkeye gidiyorum seni görmeye devam edersem kendime engel olamam bende özür dilerim ve görüşürüz"bana dedikten sonra yataktan kalkıp yavaşça lavoboya gitti ben ise orda kalakalmıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kuzey IşıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin