JeonJJ:Bir haftadır cevap vermiyorsun ama ben şimdilik pes etmek istemiyorum
Bak gerçekten o kadar kaba biri değilim ben
Çok üzgünüm
Affetmek zorunda değilsin ama en azından özrümü kabul et
Taehyung bir haftadır gelen mesajlara yenileri eklendiğini gördüğünde elindeki telefonu yatağına fırlatıp ayağa kalktı. Annesine yemek hazırlaması gerekiyordu. Jungkook'un aptal ruhsal değişimlerine ayıracak vakti yoktu.
Odasından çıkıp mutfağa ilerledi. Annesi günün bu saatinde ona yemek hazırlanacağını bildiği için mutfağa gelir ve ona ait olan mavi sandalyeye otururdu. O hariç kimse mavi sandalyeye oturamazdı. Annesi deliye dönerdi.
"Anne bugün sana bezelye yapacağım. Hemde etli. Senin sevdiğin gibi." Cevap beklemeden onunla konuşurdu. Annesi aldığı yüksek dozlu haplardan dolaylı genelde kendinde olmazdı.
Malzemeleri hazırlayıp acele etmeden yemeği yaptı. Genelde tek porsiyonluk yemek yapıp annesini besler , ardından da Yoongi ile buluşur onunla yemek yerdi.
Annesini önüne yemeği koyunca belki Yoongi aramıştır diye telefonunu kontrol etti. Jungkook'tan gelen mesajları bakmadan sildi ve o aramadığı için kendisi Yoongi'yi aradı.
"Taehyung selam. Aradığın iyi oldu tam bende seni arayacaktım."
"Sen aramayınca merak ettim. Akşam öğretmenlerin toplantısında buluşuyoruz değil mi?"
"Evet. Saat sekiz gibi gelirsin. Fakat biriyle randevum var o yüzden bu akşam seninle yiyemeyeceğim."
"Ah , ekildim demek. Ben yiyip gelirim." Sonra telefonda Yoongi'nin randevusu hakkında şakalaşıp durdular bir süre. Sonra da Taehyung canının çin yemeği çektiğini düşündü. Parkta oturup sakin müzikler dinlerken bir şeyler yemeyi severdi.
Annesi odasına çekilince bulaşıkları yıkadı ve bakıcısını çağırdı. Annesi evde yalnız kalamadığı için Taehyung dışarı çıkarken Naeun'ı çağırırdı.
Naeun gelince saat on bire doğru geleceğini söyledi ve ikisini yalnız bıraktı.
Bu arada telefonuna mesajlar yağmaya devam ediyordu. Parka gidip yemeğini alana kadar ilgisini uzaklaştırmaya karar verdi. Nedense içinden bir ses mesajları atanın Jungkook olduğundan emindi.
JeonJJ:
Taehyung
Gerçekten artık dayanamıyorum
Cevap vermen için ne yapmam gerek?
Vicdanım beni rahat bırakmıyor
TaeHyungiee:
Vicdanın için mesaj atmaya devam edeceksen hiç atma
Umrumda değil Jungkook
Beni hiç kategorisine koydun bırakta orada kalayım
Ayrıca sana beni engellemeni söylemiştim
Sen yapmazsan ben yapacağım , hoşçakal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
attendant ❥ taekook
Fanfictionbunny : Yetkili servisle flört edemezsin diyorum , laftan anlamaz mısın sen? [ binlerce kullanıcının içinde taehyung yetkili servisteki kişiye aşık olmuştu ] texting+düzyazı