Taehyung son kez üstündeki gömleğin yakalarını düzeltip aynada kendine baktı. "Bu gece fena bir şey oldum yalnız ben." Aynada kendini övmeyi severdi. İnsanlardan iltifat beklemiyordunuz bu şekilde. Kendi kendinizi övmeye alışıyordunuz.Telefonunu cebine koyup kapıdan çıktı. Jeongguk bir kafenin konumunu atmıştı. Evinden biraz uzaktaydı ama sorun yoktu. Otobüsle 20 dakika içinde orada olurdu
Durağa geldiğinde telefonunu cebinden çıkardı. Yoongi'den gelen mesajlar vardı.
miniminyoongi
Kanka inanamayacaksın ama Jimin bana çiçek yollamış
Çocuğu o kadar çok beklettim ki çocuğun seme enerjisi yükseldi
Göt vericem sanırım
JDLDKDLELFKFK
çocuğun peşinde gezip gezip havada bırakırsan her şeyi
Böyle olur tabii
Fazla naz aşık usandırır artık karar vermenin vakti geldi salak seni
miniminyoongi
HaklısınAma şaşırdım yani
Üstüne de şey yazmış
Senin açılmanı beklerken ömrümden ömür gitti lütfen artık benim sevgilim ol
Ya sana ben nasıl hayır derim minik
Taşaklı çocukmuş
Göt verme işini sen bi düşün😉
miniminyoongi
Siktir git<3Mesajlaşmanın sonunda durağa yaklaştığını gören Taehyung rahatça inebilmem için kapıya ilerledi. Konuma son kez bakıp en yakın durakta inmek üzere düğmeye bastı.
Durakta kafenin adına bakıp karşıya geçti. Hemen köşedeydi.
Kafenin camından son kez yansımasına bakıp üstünü başını düzeltti. Jeongguk'a küs olabilirdi ama hala onu etkilemek istiyordu. Herif fena yakışıklıydı.
İçeri girdiğinde kırmızı ışıklarla loş ortam oluşturulmuş oldukça klas gözüken kafeyi gözleriyle inceledi. Jeongguk tam karşısında köşedeki bir masaya bir güzel kurulmuştu. Mekan sahibiymiş gibi bacak bacak üstüne atmış tek eliyle telefonda bir şeyler yaparken diğer eliyle şarap bardağını ileri geri sallıyordu.
Yani Taehyung şu görüntüye bakarak bi 10 sene falan rahat rahat sıkılmadan boşalırdı. Herifin fena bir çekiciliği vardı. Çoğu insanda olmayan bir auraya sahipti. Hem klas hemde kirli bir adama benziyordu. Bu iki zıtlığın bir araya gelmesi bir erkekte olabilecek en seksi şey falandı Taehyung için.
Onu bekletmemek adına hemen masasına doğru yürüdü. Jeongguk onun varlığını hissetmiş gibi hemen gözlerini Taehyung'a dikmişti. Bu durum Taehyung'u daha da heyecanlandırdı.
"Hani demet demet güllerim? Aşk mektubum nerede?" Taehyung nazlı bir tavırla ağzında cümleleri yuvarlandığında Jeongguk kısaca güldü. Sonra elindeki şarap bardağını bırakıp elini arkasına attı ve beyaz bir kurdeleye sarılmış tek dal kırmızı gülü Taehyung'a uzattı.
"Burada. Ama aşk mektubu yok çünkü beni kendine aşık edemedin daha." Taehyung gram ciddiyetle dememişti söylediklerini ama gülü görünce kalbi öyle bir çarpmıştı ki dış görünüşü ve aurası yüzünden peşinde koştuğu adamın kalbini böyle çarptırmış olması onu şok etmişti. Kesinlikle böyle bir jest beklemiyordu. "Beyaz kurdele de barış bayrağım. Barışalım mı?"
"Barıştık bile. Hiç küsmedik say." Taehyung hipnotize olmuş gibi konuştuğunda Jeongguk tekrardan güldü ve garsonu çağırdı. Kendisi ve Taehyung için yemek söyledi. Taehyung'a ne istediğini sormamıştı bile.
Tanrım, Taehyung belki de deliriyor olabilirdi ama böyle maskülen bir şekilde bastırılmak çok hoşuna gitmişti. Jeongguk onu yönetiyordu şu an ve Taehyung gram rahatsız değildi. Üstüne üstlük Taehyung'a en sevdiği makarnadan sipariş etmişti. Alfredo Fettuccine. Bunu sevdiğini nereden biliyordu?
"Taehyung, beni dış görünüşümden dolayı arzuladığının ve bu yüzden kovaladığının farkındayım. Ama ben böyle bir adam değilim. Sana bunu daha önce de söyledim. Ya benimle randevulara çıkıp romantik şeyler yapar ve beni tanımaya çalışırsın ya da benimle sevişmeyi anca rüyanda görürsün. Belki onu bile göremezsin çünkü beni yatakta deneyimlememiş olacaksın." Göz kırptığında Taehyung şoktan şoka giriyordu. Jeongguk flörtleşmekten sevgili olmaktan falan bahsediyordu resmen. Taehyung bunları unutalı yıllar olmuştu. Uzun zamandır kimse ona böyle yaklaşmamıştı. Taehyung hep yaramaz olmuştu. Herkeste ona uyum sağlamıştı.
"Sen bildiğin randevulara çıkıp birbirimizden hoşlanmaktan mı bahsediyorsun? Hani bildiğin flörtler gibi? Sevgili olmak isteyen kişiler gibi?"
"Evet? Bence bu sana garip gelmemeli. Böyle bir mentalitem olmasa şimdiye kadar sen yatağımdan geçmiştin ve biz bir daha konuşmazdık olur biterdi. Ama bence sende bundan fazlası var. Bana bir şans verecek misin?"
Herifi resmen ayarttım.
Herifi
Resmen
Ayarttım."Bu teklife hayır diyen birini tanrı taş eder taş. Seni reddedebilecek adam daha anasının karnından doğmadı."
Bu cevap üzerine Jeongguk bir kahkaha patlattı.
Tüm geceleri de böyle geçti. Jeongguk Taehyung'un içini görmeye başladı çünkü onun aslında çok duygusal biri olduğunu hissetmişti. Şans vermeye değer görmüştü onu.
Taehyung ise uzun zamandır hiçbir buluşmasında bu kadar gülmemişti. Neşeli kahkahaları tüm gece kafede yankılanmıştı.
Mutlu mutlu kendini Jeongguk'a eve bıraktırdı. Ve yarın sabah ona günaydın mesajı atmak için heyecanlı bir şekilde uykuya daldı.
BU ADAMIN RESMEN FLÖRTÜ VARDI ARTIK. Yoongi duyunca çok şaşıracaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
attendant ❥ taekook
Fanfictionbunny : Yetkili servisle flört edemezsin diyorum , laftan anlamaz mısın sen? [ binlerce kullanıcının içinde taehyung yetkili servisteki kişiye aşık olmuştu ] texting+düzyazı