Száj szerencsétlenkedésem

45 12 7
                                    

Helló belló!
Mindenek előtt szeretném megköszönni a már majdnem 180 olvasót, számomra ez is elég nagy szám, nem gondoltam, hogy ennyi össze fog jönni!
Na és akkor térjünk a tárgyra, igyekeztem nem egy nyálas köszönésnyilvánítást írni.
Amint eddig is láthattátok, szeretek állatokat rajzolni, igazából kb soha nem rajzolok embert...
Igyekszem kialakítani előbb utóbb a saját kis stílusom, ami még bőven szorul csiszolgatásra, fejlődésre és azt is láthattátok, hogy realisztikusan sem szoktam alkotni.
Mikor nézem instán mások munkáit,amik teljesen egyeznek a valósággal mindig tátva marad a szám és sajnálkozom, hogy én miért nem tudok élethűen rajzolni.
No, most elhatároztam, hogy majd egyszer szeretnék embereket és realisztikus állatokat is készíteni, ami még elég messze van és rengeteg gyakorlásra lesz szükségem, de gondolom senki sem profi rajztudással született, hanem kemény munkával és gyakorlással jutott el erre a szintre.
El is határoztam, hogy na akkor most próbáljunk meg valami emberi részt firkantani..Na igen itt kezdődnek a problémák...Ebben a könyvben 1 olyan mű talalható, ami embert szeretne ábrázolni, habár nem nagyon sikerül neki.És igen, az is egy borzalom.Azóta nem is próbálkoztam emberi arccal, hisz úgy is szörnyű lett volna a végeredmény.
Ha már idáig elolvastad, akkor légy büszke magadra, mert valószínűleg én nem tudtam volna olvasgatni, ahogy egy ilyen unalmas ember ilyen hülyén fogalmaz meg valamit, ami szinte senkit sem érdekel.
Na végül a szájra esett a választásom, rajz alany terén.
Előre leszögezném, hogy ez az 1.száj próbálkozásom, így ne fűzzetek hozzá nagy reményeket, hogy szép lett, mert valami borzalom, csak gondoltam megmutatom, hisz ez is hozzá tartozik a könyvhöz és hátha később fejlődést is sikerült majd produkálnom.

Na...

..
....
...

Nem akarod látni...

Készülj fel...

.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Nah jó...
Tessék

Tudom, tudom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Tudom, tudom...Nem tudok rajzolni ilyeneket, árnyékolás sem megy és elég ronda, de tanácsokat szívesen elfogadok.

Firkás Fecnik GyűjteményeWhere stories live. Discover now