gyors kis helyzetjelentés

30 6 2
                                    

Hellóka!Valószínűleg már nem emléztek rám, mondjuk ennyi rajzos könyv között nem is csodálom.
Na de csapjunk is a közepébe, ugyanis már aludnom kéne, mert holnap reggel ismét úgy fogok kinézni, mint a mosott szar, de már kezdek hozzászokni, azért igyekszem nem elhúzni ezt a kis szöveget.
Szóval igen, amint látod még élek és erről a könyvecskéről sem feledkeztem meg, csak majdnem xd.
De ezt a részt felfoghatod egy visszatérésként is.
Amúgy nem így terveztem, hogy semmit se fogok rajzolni az utóbbi hónapokban,hetekben, de most igyekszem összekapni a rajzos pályafutásom.
Mondjuk a suli ez ellen ügyködik, so nem lesz egyszerű.
Most hirtelen nem is tudom milyen rajzot rakjak ide, mivel semmilyen ú produktummal nem tudok előrukkolni, hisz lusta dög voltam ceruzát ragadni...
Dee most este firkáltam pár kutyamancs gyakorlást xdd.Próbálok visszaszokni a ceruzafogáshoz, mondjuk azt már 3.osztályban is kritizálta a tanárom...
Nos igen próbálok valamit rajzolni a jövőben és feltölteni ide.Csak gondoltam nem leszek érdektelen bunkó, aki csak úgy itt hagyja az olvasóit új részek nélkül.
Btw szívesen fogadok beszámolókat a suliról kommentben.
Jaa és úgy gondoltam, hogy nekem is ideje lenne már egy oc-t csinálni, de fogalmam sincs, hogy kezdjek hozzá, milyen legyen, tehát ahhoz is szívesen fogadok tanácsokat, ötleteket.
Meg szeretnék egy sketchbook tourt is ebbe a könyvbe nemsoká, persze csak akkor, ha ti is szívesen fogadjátok, ezt is kommentben jelezhetitek.

Firkás Fecnik GyűjteményeWhere stories live. Discover now