To rp zostało stworzone, aby wyrzucić z siebie wszystkie negatywne uczucia i poczuć się lepiej.
Możecie tutaj robić wszystko co pomoże wam trochę sobie ulżyć.
•Jesteś wściekły i z chęcią pociął byś kogoś na kawałki i zmielił maszynką do mięsa? Znajdzie się ktoś kogo oc może posłużyć za zabawkę do tortur.
•Jest ci smutno i czujesz się samotnie? Poszukaj kogoś kto napisze z tobą smutną historię miłosną z wieloma wzruszającymi scenami.
•Czujesz się tak beznadziejnie, że jedyne rp jakie chcesz teraz pisać to historia uzależnionego od alkoholu nastolatka, który chce popełnić samobójstwo? Nie ma problemu.
•Pragniesz napisać coś niewinnego? Poczuć się bezpiecznie? Proszę bardzo.
Można wymieniać dalej. Jeśli nie znajdzie się nikt kto chciałby z wami pisać - autor jest zawsze chętny.
Są jednak rzeczy, które warto jednak wziąć pod uwagę zapraszając mnie do wspólnego pisania.
•Mogę pisać sceny +18, daddy kink, bdsm i tym podobne, ale są to dla mnie tematy ciężkie i nie zawsze wiem co odpisać w danej sytuacji (nie chodzi tu o moje nie doedukowanie, lecz o problem z moim umysłem nie chcącym przetwarzać takich rzeczy).
•O wiele lepiej pisze mi się jako postacie uległe, lecz nie mam problemu z pisaniem z postaciami dominującymi (nie chodzi mi tu tylko i wyłącznie o związki). Od czasu do czasu jednak też potrzebuję trochę popisać bezbronną osóbką z problemami.
•Jeśli chodzi o sceny seksu w związkah to ciężko mi pisać yuri i hetero shipy. Wynika to ze zbyt dużego wstydu związanego z nazywaniem kobiecych miejsc intymnych.
•Nie mam nic przeciwko pisaniu jakichś brutalnych scen tortur czy mordu dopóki nie jest to aż tak upokarzające/poniżające wobec mojej postaci.
•Nie piszę postaciami realnymi z powodów moralnych.
•Nie piszę postaciami kanonicznymi, gdyż nie umiem naśladować ich charakteru.
•Nie zawsze mogę odpisać szybko. Mam także swoje życie, którym muszę się zająć.
•Nie posiadam wiedzy na temat każdego fandomu, więc nie napiszę naprzykład rp z fabułą rozgrywającą się w uniwersum Mervela.
•Moje odpisy nigdy nie są bardzo długie nie ważne jak się staram.
I to chyba tyle, jeśli jeszcze o czymś sobie przypomnę to dopiszę.
Pozdrawiam.
CZYTASZ
RolePlay Dla Wyżycia Się
RandomSpecjalny RolePlay, na którym możesz robić wszystko, żeby wyrzucić z siebie negatywne uczucia i poczuć się lepiej. Jesteś wkurzony? Możesz potorturować jakąś postać, aby uwolnić swoją wściekłość. Smutno ci i czujesz się samotnie? Na pewno znajdzie s...