Formularz

50 0 0
                                    

Po uporaniu się ze wszystkimi nudnymi rzeczami przyszła pora na aktywowanie swojej wyobraźni i użycie jej do stworzenia postaci, którą będziecie pisać. Pomoże w tym poniższy formularz.

•Imię
•Nazwisko
•Wiek
•Płeć
•Orientacja
•Charakter
•Wygląd
•Przeznaczenie postaci
•Dodatkowe informacje

Napiszę tutaj także kilka odpowiedzi na pytania, które mogą się pojawić odnośnie wyplenienia formularza.

•O co chodzi z tym przeznaczeniem postaci? Do czego dokładnie została stworzona. Ma być niewolnikiem sprzedanym bogaczowi czy raczej starszą panią, która straciła męża w wypadku?

•Czy mogę zrobić więcej postaci? Oczywiście, że tak!

•Czy mogę użyć face claima? Tak.

•Czy mogę oznaczyć w książce, w której jest wygląd postaci? Niestety nie. Wygląd postaci nie jest dla mnie, a dla osób, z którymi będziesz pisać więc powinien być dla nich łatwo dostępny.

•Czy mogę zająć miejsce/czy jeszcze można się zapisać? Zapisy będą otwarte przez cały czas więc nie musicie się stresować, że nie zdążycie.

•Czy mogę zapisać rodzinę postaci kanonicznej? Jeśli to konieczne to tak.

•Czy mogę zapisać rodzinę innej postaci zapisanej przez kogo innego? Tak, ale najpierw musisz się dogadać z tą osobą.

I to wszystko. Gdyby jednak jeszcze pojawiły wam się jakieś wątpliwości, możecie śmiało pytać.

Pozdrawiam.

Pozdrawiam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
RolePlay Dla Wyżycia SięOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz