Vote ve Youm yapmadan geçmeyin
☀️lütfen☀️Jk: Nerdeymiş dedim size?! Cevap versenize!!
Jin: Jungkook artık biraz sakin olabilir misin?
Yaklaşık bir saattir aynı soruyu soruyorsun ve bağırıyorsun.Jk: Ya nasıl sakin olmamı bekliyorsunuz? Benim eşim, benim omegam ölmemiş ve bana sakin ol diyorsun Hyung! Nasıl sakin olayım ben?!
Nj: Aslında bizim bunu daha önceden fark etmemiz lazımdı? Yani Jimin'in ölmediğini.
Jin: Namjoon ne saçmalıyorsun nasıl fark edebilirdik? Jimin hastahanede gözlerimizin önündeydi.
Nj: Jin mantıklı düşünsene.. Jungkook'un mührü hala duruyor. Yani çok acı çekti ama mühür kırılmadı? Eşelerden biri ölünce mühür kırılır.
Jk: Eşlerden biri ölünce mühür kırılır.. eşlerden bir ölünce mühür kırılır.. eşler- Hyung Jimin yaşıyor! Jimin yaşıyor Tae yaşıyor o..
Tae: Jungkook kardeşim biraz sakinleş lütfen. Evet bak Jimin yaşıyor ve biz onu bulacağız ama sen bu gidişle aklını kaybedeceksin biraz sakin ol.
Jk: T-tamam sakinim ben.. Evet evet sakinim.
Nj: Tae peki bu bahsettiğin hesap gerçek miymiş? Yani fake yada eski değil dimi?
Tae: Hyung hesap gerçek ve yeni. Ayrıca görünüşe bakılırsa Jimin burada Seul'de.
Jk: Hesabı bana atsana.
Jin: Son gönderince bir çok kez etiketlemişler oradan baksana.
...
154.2B beğeni
parkjmn: Hava soğuk olsa da hem dışarıdaki hem de yanımdaki güneş ısınmaya yetiyor.. @jhobi ☀️
Yorumlara bakmak için tıkla.
3 hafta önce
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back To You Jikook✔️
ФанфикKardeşim Jimin yaşıyor.. Arama sonlandırıldı... Mini fic^ Omegaverse^ Tamamlandı^