Y/N povesteșteBună, eu sunt Y/N, am 19 ani și locuiesc în Busan, Coreea de Sud. Părinții mei au murit când eram mai mică și de atunci trăiesc o viață destul de plictistioare.
Mă gândeam să ies din plictiseală și să mă plimb. Mă îmbrac așa și plec.
Am ajuns la un magazin din apropiere și am văzut banana milk, băutura mea preferată și am hotărât să îmi cumpăr, am avut noroc că am luat-o pe ultima. Ies din magazin și nu după mult timp un tip țipă la mine.
JK povestește
Am intrat în magazinul meu preferat pentru a îmi cumpăra băutura mea preferată, unica banana milk dar ceva îmi strică dispoziția cea bună.
Eu: Cum adică nu mai aveți?
Vânzătoare (V): Ne pare rău, ați ajuns prea târziu, altcineva tocmai a fost aici și a luat ultima sticlă de banana milk.
Eu: Cine?
V: Acea domnișoară
Spune și arată spre o fată de afară care avea în mână banana milk. Trebuie să recunosc că e destul de drăguță... REVINO-TI Jungkook, concentreaza-te pe ce conteaza, banana milk.Ies repede din magazin și țip la ea.
Eu: HEY TU, DĂ-MI BANANA MILK
Ea se întoarce puțin speriată.
Ea: Vorbești cu mine?
Eu: Mai e cineva cu banana milk? Da, cu tine vorbesc, dă-mi banana milk.
Ea: Nu
Eu: YAAAÎncepe să fugă și vin după ea până mă împiedic și cad cu nasul într-o baltă cu noroi.
Ea: Vezi ce pățești dacă nu ești cuminte; zice și începe sa rada iar în timpul ăsta a scăpat banana milk pe sacoul meu frumos abia luat de la curățătorie. Dau să spun ceva dar deodată apare un tip langa noi.Y/N povestește
Am scăpat din greșeală banana milk pe tipul care mă urmărea iar când am vrut să îmi cer scuze apare un alt tip cam de nicăieri.
?: Jungkook ești bine? Ce s-a întâmplat?
Jk: Sunt bine; zice și se ridică; dar fata asta mi-a luat banana milk-ul.
Eu: Eu l-am cumpărat, e al meu.
?: Nu mai contează acum; ia haina lui Jungkook, aparent așa îl cheamă pe tipul ciudățel; important e că sunteți bine, îți duc haina la curățătorie, DIN NOU, sper că atunci când o să o iei iar nu o să o pătezi imediat.
Jk: Tae dă-mi haina, mă descurc; dar deja era prea târziu, acel Tae plecase și am decis să merg și eu cu el, poate aflu mai multe despre Jungkook :)
CITEȘTI
Patratul Amoros
FanfictionDisclaimer: ACEASTA POVESTE E PENTRU CATERINCA. Nu o luati in serios, e doar pentru amuzament Y/N era o fata obisnuita cu o viata destul de plictisitoare dar viata ei a luat o intorsatura neasteptata dupa ce a cumparat Banana Milk... Disclaimer: Po...