?: Sunteți primii care au mai ajuns aici.. felicitări; zice tipul și râde scurt.
De cum i-am auzit vocea am știut că e Jungkook.
Tae: Da și noi ne bucurăm dar-
Jk: Scuze că te întrerup dar vreau să vă arăt ceva.
Eu: Ce..?
Jk: Ați venit exact la timp pentru a îmi vedea planul..Iar în acel moment Jungkook ne întoarce laptopul de pe masă cu fața spre noi și apasă pe un buton. Pe ecran era luna iar Jungkook tocmai a explodat-o. Nu puteam crede.
Eu: CE AI FĂCUT?!
Jk: Am explodat luna, nu e clar? zice și râde.
Eu: DE CE AI FĂCUT ASTA?!
Tae: Întâi mașina de spălat acum asta? De ce Jungook?
Jk: Credeam că știi deja... Frate; se uită direct la Tae nu știa cum să reacționeze.Tae povestește
Nu pot să cred că Jungkook tocmai i-a zis lui Y/N că suntem frați... de fapt nu pot să cred că i-a zis asta așa.
Y/N: Stai.. ce? Frate? Sunteți frați? se uita când la unul când la altul.
Eu: Lasă-ma să-
Jk: Ce? Nu știai? Taehyung nu ți-a zis că eu sunt scumpul lui frățior? zice cu un râs „malefic"
Eu: Tu taci. Y/N calmează-te.
Y/N: Să mă calmez? Tipul ăsta, scuze, fratele tău tocmai a explodat luna. Și a zis că știai de asta.Nu mai zic nimic și ea pleacă.
Eu: De ce ai făcut asta? îl întreb pe Jungkook.
Jk: Știi bine că atunci când îmi place și vreau ceva, voi avea și nu voi lăsa ca tu să o ai mereu aproape, clar? A și poți să îi zici că era doar o lună dintr-un joc, luna reală e încă la locul ei.
Eu: Deci tu nu ai explodat luna cu adevărat?
Jk: Nu, logic, nu sunt chiar așa nebun frățioare; râde scurt.Nu mai zic nimic și ies să o caut pe Y/N, spre norocul meu era afară.
Y/N: Bun, încă 5 minute și veneam după tine.
Eu: M-ai așteptat?
Y/N: Logic, erai singur cu cel ce a explodat luna, era periculos.
Eu: Atunci de ce m-ai lăsat acolo din prima?
Y/N: Pentru că tipul ăla e și fratele tău și credeam că poate mai vreți să vorbiți sau ceva..
Eu: A da, mi-a zis să îți zic că aia era o lună dintr-un joc, luna reală e bine.
Y/N: Deci ne-a păcălit? Să vezi ce-i fac; zice și se îndreaptă spre clădire dar o opresc.
Eu: Hai mai bine să îl lăsăm în pace și să mergem să mâncăm ceva, ce zici?
Y/N: Ok..
Eu: Știu o pizzerie în apropiere, să mergem; zic și o iau de mână și mergem până la acea pizzerie.Intrăm și ne așezăm.
Eu: Ce vrei să comandăm?
Y/N: Orice, vreau doar să mâncăm; zice fără măcar să deschidă meniul.
Eu: Bine atunci; îi fac semn chelnerului să vină și comand pizza mea preferată, Quattro Stagioni.Peste ceva timp ne-a venit comanda și am început să mâncăm imediat.
Autoarea povestește
Cei doi mâncau iar cu toată agitația de mai devreme, Y/N a uitat complet de alergia ei la ciuperci și continua să mănânce până când.
Y/N povestește
Deodată am început să nu mă simt bine, mă durea capul și am început să strănut deodată.
Tae: Ești bine?
Eu: D-da; zic printre strănuturi și deodată leșin.Tae povestește
Eu: Y/N!!!!
M-am dus la ea încercând să o trezesc.
Eu: Y/N trezește-te te rog, trezește-te; am sunat la ambulanță și i-am dat cu apă pe față sperând că își va reveni. Degeaba, în timpul ăsta a venit ambulanța totuși, au luat-o și au plecat iar eu am luat un taxi și i-am urmat.
Autoarea povestește
Jungkook s-a strecurat în ambulanță împreună cu medicii și cu Y/N.
Au ajuns la spital și Jungkook a coborât din ambulanță cât Y/N era dusă în salon. Peste ceva timp un medic apare și Jungkook îl întreabă unde e Y/N și merge la ea în salon să o vadă.
CITEȘTI
Patratul Amoros
FanfictionDisclaimer: ACEASTA POVESTE E PENTRU CATERINCA. Nu o luati in serios, e doar pentru amuzament Y/N era o fata obisnuita cu o viata destul de plictisitoare dar viata ei a luat o intorsatura neasteptata dupa ce a cumparat Banana Milk... Disclaimer: Po...