Zdravíčko! ಥ⌣ಥ
Jak je již zmíněno v popisku tohoto díla, uchýlila jsem se i k jiným grafickým pracím, než jsou covery. Proto si zde vytvořím takové mé skromné malé místečko, kde budu skladovat snad vše, co má hlava vymyslí. Některý věcičky budou pomyslně přelepený páskou, kde by bylo napsáno nedotýkat se, zkoumejte jen očima! A jiné se vší vřelostí a ochotou vyšoupnu na nekonečnou procházku světem.
Dalo by se říct, že je to taková charakteristika samotného Deana (jedna z hlavních postav seriálu Supernatural), jen doplněk k příběhu.
Stav: volný
Postavy: Z velké části Jensen Ackles ( v tomto případě jako Dean Winchester), ale můžete zde zahlédnout i láhev Jacka Danielse například nebo pentagram pizzu, kdo by si takovej skvost nechal dobrovolně ujít?
Stav: volný
Postavy: Jared Padalecki (Sam Winchester :3)
K těmto editům (které bych možná měla přejmenovat na moodboards?) se pojí velice zdrcující událost. Měli být pomyslnou ozdobou mého vlastního díla, které se ale nakonec nikdy nedočká toho, aby spatřilo světlo světa (jako mých zbylých 66 konceptů (¬_¬)). Jak se však říká, i nejvíc zasranej momenty má ty pozitivní stránky, proto tyto výtvory přikládám zrovna sem, aby se jich cílevědomější a schopnější autor ujal :))
Anywayz, mějte se krásně, užívejte života a těšte se z toho, že žijete v malém zaplivaném státu a nemusíme čelit tomu, čím si teď prochází Amerika. Což neznamená, že se o nynější situaci nemusíte zajímat! Není potřeba mít nějakej velkej vliv na to, aby jste možnosti jak pomoc nebo odkazy na petice nepřidávali do svých instastoríček. Tímto posíláte informace dále do světa. Já sama bych vám chtěla doporučit video od Zoe Amira, které je plné hudby a umění vytvořené černochy, trvá hodinu a je vytvořené pro podporu organizace Black Lives Matter po peněžní stránce, pokud tedy vy sami žádné peníze nemáte. Jinak samozřejmě můžete menší finanční obnos věnovat stránkám, které jsou teď lehce dohledatelné a nebo podepsat nějakou petici.
Toť vše, děkuji za pozornost, já se s vámi loučím!
YOU ARE READING
Free premades & my graphics, 2v1
RandomPokud hledáš skvělé volné obálky na tvůj ještě skvělejší wattpad příběh, kterej jednou dobyje tento svět, byla by jen známka malé inteligence, pokud bys nenahlédl dovnitř 🧪✌🏻 Nově zde budu také pro své potencionální příznivce přidávat grafiku, kte...