-8-

499 40 9
                                    

Sonunda Amy'nin ameliyat günü gelmişti. Amy'nin yanında olan tek kişi Stephanie'ydi. Ailesi bile Amy'nin yanında değildi. Ama sevdiği kız onun yanındaydı. Ve sevdiği kıza dolu gözlerle gülülümsüyordu. Stephanie'de ona dolu gözlerle gülülümsüyordu.

'nolur tanrım ameliyatı başarılı geçsin' diye tanrıya yalvarıyordu içinden Steph.

Amy belkide ağzından çıkacak son cümleyi kurmuştu Stephanie'ye

"Öpsene beni."

Stephanie hiç beklemeden öptü sevdiğini. Ve Amy huzurla ameliyat olacağı yere uğurlandı.

3 saatin sonunda doktorlar çıkmıştı odadan. Ardından da Amy'nin cansız bedeni...

Steph gözyaşlarına boğulurken kimse yanında değildi. Sessizce hastanenin en tenha köşesine gidip dizlerine sarılıp ağlamıştı.

Kimsesi yoktu ikisininde. Ne Amy'nin ameliyatında ona destek olacak biri ne de Stephanie'nin ağlarken ona ağlama diyecek biri...

Tarih 4 Haziran Perşembe. 3 yıl sonra bugün Stephanie'de bu kötü dünyadan elini kolunu çekecekti.

Bu süre boyunca da doya doya yaşayacaktı.

Steph gözyaşları içinde hastaneden ayrılırken cebinden bir mektup çıktı. Mektup Amy'nin intihar mektubuydu.

Steph mektubu okuyunca daha da ağlamaya başlamıştı. Sokak ortasında çaresizce ağlıyordu.

Amy'nin dediğini yapmak için ilk önce lunapark a gitmişti. Doya doya yaşayacaktı son 3 yılını. Amy için bunu yapacaktı.

Öpsene Beni | Texting GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin