Beşinci Bölüm

337 42 54
                                    

[Medya: LP - When we're high]

asirlar sonra gelen bolum :)

satir arasi yorum yapip oy vermeyen birdaha dondurma yiyemiyormus  🤘

ve kitapla ilgili birsey diyecegim; kimseyi tam anlamiyla suclamayin ;) burada kimse masum degil :)

__

jungkook:
Selam Taehyung.

taehyung:
Selam?

jungkook:
'O' soru işareti niye?

taehyung:
Çünkü yazman beni şaşırttı.

jungkook:
Sana yazmayacağımı düşündüren ne?

taehyung:
Bak Jungkook, aramızda geçenler o anlık atmosferin etkisiyle oldu. Ben böyle birşey istediğimden emin değilim.

Ayrıca aramızdaki statü farkınında bilincindeyim.

jungkook:
Atmosfer mi? Bana olan bakışlarını görmedim mi sanıyorsun sen? Taehyung farkındaysan biz seviştik. Ve sence oturup bunu konuşmamız gerekmez mi?

Statü farkına gelirsek, saçmalama lütfen. Kimseyi küçük görecek biri miyim sence? Öyle olsa seninle arkadaş olmak istemezdim bile.

Ayrıca emojilerine ne oldu?

taehyung:
Tamam konuşalım. Ama ben arkadaştan fazlası olmak istediğimi sanmıyorum. En azından şu anlık.

↪️ Ayrıca emojilerine ne oldu?
Açık konuşmak gerekirse şuan çok gergin hissediyorum ve onları kullanmaya elim gitmiyor.

Jungkook koskoca bir şirkette mimarsın, bense sadece bir animatör belki dekorasyon şefi.

jungkook:
Tamam o zaman. Futbol konuşmak için sözleştiğimiz kafede buluşalım. Ve herşeyi açık açık konuşalım.

Seni kaybetmek istemem. Çok uyumlu olduğumuzu anlamak için deha olmaya gerek yok.

taehyung:
Tamam konumu gönder bana. Saat öğlen 1 iyi mi senin için?

↪️ Seni kaybetmek istemem. Çok uyumlu olduğumuzu anlamak için deha olmaya gerek yok.
Haklısın fakat uyumdan da öncelikli şeyler var. Neyse daha fazla uzatmayalım, bunlar yüz yüze konuşulacak konular.

jungkook:
Evet öğlen 1 uygundur. *Konum*

Ve son olarak Taehyung, ben asla birşeyler hissetmediğim birisiyle sevişmem :)

jungkook çevrimdışı

taehyung:
Bu ne demek oluyor şimdi?

iletildi ✓✓

Jungkook!!

iletildi ✓✓

Lanet olsun neyi kast ediyorsun sen??

iletildi ✓✓

taehyung çevrimdışı

***

ahshhshjsahha sakamatik jungkook ilahi sen

neyse siz kimseye guvenmeyin benden soylemesi :)

tearforfears askimin kurtulus gunune ozel kisa ama devami hızlica gelecek olan bir bolum


aksama yeni bolum daha :)

LALALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin