Flashback devam:
Mike
Her gün ona ulaşmaya çalışıyorum ama hiçbir zaman cevap vermiyor. O gidince kalbimden büyük bir parça koptu. El'i seviyorum.Ve o beni bıraktı. Olaydan 1 hafta sonra Will,Dustin ve Lucas bizimle D&D oynamaya geldi.Her şey iyi başlıyordu.Taki o soruya kadar.Bodrum katımda oyunu hazırlarken Will "Çocuklar Ari nerde?" dedi. İçimde garip bir şeyler oldu.Takmadım. " Mike?" dedi Dustin. "Ne?" "Ari " "Bilmiyorum" "BENDEN BU KADAR! Ari bir haftadır evinden çıkmıyor.Bütün gün odasında seni düşünüyor Mike! ONA ÖL DEDİN SEN!VE SEN SANA AŞIK OLAN BİRİNİ BIRAKIP!ORMANDA BULDUĞUN BİR KIZA TUTULUYORSUN!!" diyince durdum.Ne dedi o? "Mike naptın ona?" dedi Will. Will'in Ariana'ya değer verdiğini biliyordum.Naptım ben? " O -o bana aşık mı?" "EVET DOSTUM!DELİ GİBİ HEMDE!" dediği an kalbim ağrıdı.Ben ona neler dedim. "Ona ne dediğimi hatırlamıyorum" dedim. "NE DEDĞİNİ BEN SÖYLEYEYİM! dedi Dustin.Oda patlamıştı "SENDEN NEFRET EDİYORUM!SENİ SUÇUN!SENDEN NEFRET EDİYORUM!KEŞKE ONUN YERİNE SEN GİTSEYDİN!VE HİÇ DÖNMESEYDİN!SENDEN NEFRET EDİYORUM!SENİNLE ÇIKTIĞIM GÜNE LANET OLSUN!!" diyince gözlerim açıldı. "Yo yo ben bunları demem." "Dedin dostum.Daha kötüsünü yaptın" "DAHA NE YAPMIŞ OLABİLİRİM Kİ!?" "Ona vurdun " dedi Dustin gözü dolmuş bir şekilde.Benim yanağımdan bir yaş düşmüştü "N-ne?" dedi Will. "Naptım?" "Başından ağır darbe almıştı ve sen ona bir çok kez yere attın." "Hayır.Bunu yapmam." "YAPTIN MİKE!YAPTIN!ONU ÖLDÜRDÜN!O SENİN İÇİN HERŞEYİNİ FEDA ETTİ! HERKES ONUNLA DALG GEÇTİ AMA O SENİNLE KALDI!" dedi. Ağlamaya başladım.Ben tam bir canavardım. "Neden Mike?O sana ne yaptı?" dedi Will. " Ha bide.Ariana araba kazası geçirdi" "NE!" dedim . "Tabi bunu bilmiyorsun.El ile uğraşırken sana söyledik.Ama sen kapayın çenenizi dedin Mike. Ameliyatlara girdi.Hayata zor tutundu." dedi.Kalbim acımaya başladı.Ben naptım.Kız arkadaşım ölüyordu e umurumda bile değildi." Ama o sana başına yük olmamak için söylemedi.Onu orda ittirdiğinde ölebilirdi Mike".Ondan özür dilemeliydim. "onu aramalıyım " "Bizim telefonlarımız açmıyor.Seninle konuşmak isteyeceğini mi sanıyorsun? " ama garip bir şekilde çok fazla acı hissetmedim.Ben El' seviyordum.Artık Ari için deği El için ağlıyordum.Sanki Ariana'ya olan sevgim geçmiş gibiydi.Ama hala onu seviordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise?/Stranger Things x Why Don't We
Fanfictionヾ(•ω•')oヾ(•ω•')oヾ(•ω•')oヾ(•ω•')oヾ(•ω•')oヾ(•ω•')oヾ(•ω•')o