Continui sa cred ca in viata asta totul e posibil dar, ochii ma inseala. Cu toate ca sunt sigura ca speranta moare ultima,si stiu ca ar trebui sa sper si sa lupt pentru ceea ce vreau, dar nu totul e asa de simplu!!
Ma numesc Elly !!! Bine defapt Elly mi se spune!! Numele meu este Elena Dobrev. Am 17 ani! Invat in liceul Avalone. Am un frate geaman pe nume Johnny! Invatam in aceeasi clasa!! Insa ne cetram chear des>. dar atit despre mine!! Ve-ti afla mai mult pe parcurs!!
prezent:
Toti incep ziua prin a se trezi si alte chestii! Insa la mine e ceva ciudat! Nu imi pot gasi somnul de vreo citeva zile si nu am idee din ce motiv! Deci poti spune ca nu am dormit deloc! priveam la ceas incontinuu asteptind sa se faca ora sapte!! Stiu ca suna ciudat dar nu vroiam sa ma ridic si asteptam un motiv sa fac!! Dupa un pic de stat in pat si privit la ceas ca o retardata am realizat ca a venit si ora 7. Aud tipete prin casa din partea mamei incercind sa ne trezeasca.Insa eu deja imi faceam rutina de dimineata! Am inceput sa ma imbrac. Priveam in dulapul plin cu haine ar tot nu stiam ce sa aleg. In sfirsit m-am hotarit sa imbrac o pereche da pantaloni lungi si mulati de culoare albastra si un tricou alb pe care scria "LOVE YOU" .Am plecat sa maninc ceva si sa il i-au pe fratimio sa plecam la scoala! Cobor jos cu speranta ca toti sun pregatiti pentru iesire si ma asteapta la masa ,insa nu era asa! Am spus eu ca speranta moare ultima, dar atunci cind o face o face dureros!
Eu: Nu pot sa cred ca esti inca in pijamale. Tip eu la Johnny!!!
John: nu-ti fa griji, sunt gata in cinci mnute
am ramas socata de raspunsul lui si m-am asezat la masa fara a mai scoate un cuvint! La dejun am avut un sendvish cu ceai, dupa ce le-am terminat, am inceput sa urlu ca nebuna prin casa.
Eu: Johnny, tu vii?
Johnny: Da cobor acum
L-am asteptat un pic dupa care mi-am luat jeaka si am pornit cu masina lui Johnny (eu inca nu am o masina) . In 10 min. am ajuns la scoala. Am iesit amindoi din masina, iar eu pun o intrbare des intilnita in istoria adolescentilor?
Eu: Ce ora avem?
Johnny: MAte !!
Deci am pornit spre cabinetul de mate. Am intrat cu curaj in clasa salutindumi toti cloegii dupa care am observat o fata noua. eu fiind foarte curioasa m-am asezat exact linga el. oare cine e? ...