Capitolul 5

59 0 0
                                    

Cel de sus e fratele meu johnny!!
... Fugeam plingind spre casa! Am ajuns in fata casei mele dar nu vroiam sa intru fiind ca urma sa fiu luata la intrebari gen: De ce plingi? Sau Cei cu tine? S.a.
Cind am ajuns in fata usii am pus mina pe clanta insa nu puteam!!! Nu puteam deschide usa! Nu vroiam sa vorbesc cu nimeni! Vroiam doar sa ma linistesc !
Nu plingeam din cauza prietenilor mei care mi-au facut o farsa , plingeam fiind ca am fost o proasta si am stricat toata distractia tuturor tipind la ei!
Dupa ce am stat un pic sa ma gindesc am hotarit sa ma intorc la ei si sa imi cer scuze!
Mergeam din nou pe scurtatura ca sa ajung mai repede!
Cind am ajuns in mijlocul padurii si am apucat-o spre poteca care duce la casa Alinei! Am simtit o mina la gura mea traginduma in spate! Am incercat sa tip dar degeaba! Muream de frica ce sa fac?
~ Johnny~
Am plecat sa o caut pe Elena, sa vad cei cu ea! Cind am ajuns in casa ea nu era acolo! M-am speriat si am cautat-o peste tot ! Apoi m-am uitat mai atent si i-am gasit telefonul in fata usii! Am sunat-o pe iubita mea si pe restu gastii sa vad daca nu cumva au vazut-o
Johnny: iubit-o nu ai vazut-o pe Elly? Nu s-a intors?
Alina: nu ,de ce?
Johnny: a disparut, si am cautat-o peste tot dar nu e nicaieri!
Alina: doar nu crezi ca a plecat din cauza unei simple farse
Johnny: nustiu dar am sa aflu , ma duc sa o caut
Alina: pa iubitule
Johnyy: pa
Am plecat sa o caut, am mers pe scurtatura fiindca stiu ca are un loc preferat in padure linga poteca!
Am ajuns acolo si am cautat peste tot dar nimic , apoi m-am uitat mai atent si am gasit gentuta ei?
Cred ca a fost rapita!! O nuuuh a fost rapita! Am ridicat gentuta si sub ea am gasit un biletel pe care scria " DACA VRETI SA O MAI VEDETI PE ELENA ATUNCI ADUCETIl pe ALEX! La (la strada banulescu bodoni 57)....

Te iubesc, sunt sigura!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum