zaten önümü tam göremiyorum tam elimi cebime yöneltip telefonumu alıcaktım ki Bir ses duydum vicdansızlarr... sesi yankı yapıyordu birden ürktüm sese doğru gittim ve 10 erkek 1 erkeğe saldırıyorlardı korktum. Engel olucaktım ama olamadım 11 erkeğe karşı bir kız nasıl karşı çıkar. Arkamı dönüp giderken dur yardım et lütfen dedi Hemen arkama bakıyım derken bir el kolumu kavradı ve kendine doğru çekti.Kimi kurtaracaktın lan dedi Hemen elimle onu itip kendimden uzaklaştırdım ve çerme taktım , koşarak ordan uzaklaştımm. Taksi tutup eve gittim ve Anahtarla evin kapısını açtım. Zehra uyanıktı hemen bağırmaya başladı kanka nerdeydin sen saat koç oldu?(zehra benim çok yakın arkadaşım aynı evde kalıyoruz)
Hemen cevap verdim şuan burdayım knk dedim ve odama gidip yattımm.
Sabah olunca dünkü olay aklıma geldi.Oysa olan oldu biten bitti..Neyse o sıcacık yataktan kalkıp okula gitmem gerekiyordu . okul kıyafetlerimi giyip çantamı sırtıma takıp odadan çıktım. Zehra yı göremedim genelde benden önce hazırlanır ve kapıda beni beklerdi. Heralde dün bana sinirlendi ..Okulun kapısına geldimde bahçeye baktım ama zehrayı göremedim farklı birini gördüm. O dünkü çerme taktığım çocuktu. Okulun içine girecekken o çocuk önüme çıktı ve merhaba ben oğuz sende ravza olmalısın dimi dedi evet ben ravza diyip yukarı doğru çıktım ahh şu mübarek müdür varya 6.kata koymuş bizim sınıfı asansorü de kullandırmıyo çeyizine saklıyo galiba🤔
sınıfa girdiğimde şöyle güzelce herkese baktım zehra sıramızda oturuyordu.Hemen çantamı sıraya koyup yanına oturdum zehra yüzünü bana göstermiyordu. elimle yüzünü bana doğru çevirdim. ohaa knk yüzüne noldu ??Bu ne Zehra cevap vermedite_te_te tenefüste anlatırım dedi knk iyimisin derken hoca içeri girdi. selam bile vermeden konuşmaya başladı.Çığlık atar gibi ZEHRA!!diye bağırdı zehranın göz yaşları durmuyordu.Hoca sıramıza doğru yaklaştı ve ZEHRA KALK AYAĞA diye bagirdi .(O an hocaya hayırdır lan.....***....)
demek vardı da neyse.. Zehra yavaşça ayağa kalktı ve hoca bize bakıp kafasını bir sağa bir sola sallayarak sınıftan dışarı çıktı. 1-2 dk. sonra geri geldi yanında oğuz da vardı.aklım çok karışmıştı lan noluyo?. hoca zehra yanıma geliyosun dedi .Zehra yerinden kalkmadı oğuza bakarak donmuş gibiydi ve aniden bayıldı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCDANSIZ
Misterio / Suspensobir kız ve onun acı intikamı daha çok küçükken sözlenmiş iki inatçı insan ve bunların sözlendiğınden haberleri yok 🤝(okuyup destek olan herkesden teşekkür ederim😀)+