꧁2꧂

13 2 2
                                    

თეთრ ფუმფულა ღრუბლებს შორის ამოანათა თბილმა სხივებმა რომლებმაც გარიჟრაჟი გააცოცხლეს.

ცაზე წითელი კოცონი აეგიზგიზებინათ იქაურ ბინადრებს თოთქოს,მათთან ერთად დედამიწაც გათბა და მის შუაგულში სითბო სამუდამოდ ჩაიღვარა..

ფანჯარის კიდემდეც მოაღწია მზის სხივებმა და მწოლიარე მატას ღიმილი მოჰფინა სახეზე

მას უყვარდა დილით ადგომა რადგან, ყოველი დღე ერთი ჩასუნთქვაა და ერთი ამოსუნთქვააა

ლოგინის კიდეს ეყრდნობა და თვალებს რეფლექსურათ ხუჭავს ,ეს ყველაფერი იმდნად თვალის მომჭრელია, რომ ჯერ კიდევ თავი სიზმარში  ჰგონია.. ეს ის სიზმარია სადაც ყველაფერს სიყვარულის სურნელი აქვს..

სიყვარულის!!

***

ფეხის თითებს ნაზად ადებს ზღუეს რომელიც ქვა-ფენილითაა მოპირკეთებული.ის ცივია.

თითის წვერებით მირბის ფანჯრისკენ და ხარბად სუნთქავს გაწმენდილ ნოტიო ჰაერს.სიო ნაზად ელამურება სახეზე და თმებს ჰაერში უფრიალებს

ფანჯარას შორდება და ოთახში ნაზად ათამაშებს ხელებს ,წარმოდგენაში მას ვიოლინო უჭირავს და ნაზ ჰანგებს გამოსცემს რომელიც, ყველა ტყის ბინადარს ატყვევებს ან მოხუცებულ პიანინოს უზის და მის გამოყვანილი თითებით ეფერება მას.

ოჰ!როგორი სასიამოვნოა ეს ყველაფერი თუნდაც საგრძნობლად

თვალებს ხუჭავს და თან მოძრაობს,სუსტი კოჭები მიათრევს მატას სხეულს და ლამაზად აჭიკჭიკებული ბუნებაც ჰყვება მას...

ოთახის კარი ჭრაჭუნით იღება და ფილიგანი უჩუმრად შემოდის.
მატას არც კი მიუქცევია ყურადღება ფილიგანისთვის, ფანტაზიებით გართული კვლავ განაგრძობდა მოძრაობას და როდესა, ბოლოჯერ აამღერა მისი ვიოლინო შეჩერდა... თავი დაუკრა ყველა იმ არსებას ვინც ტკბილად ისმენდა მატას გამოსვლას..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 10, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐴 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑤ℎ𝑜 𝑛𝑎𝑚𝑒𝑑 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑒🦋Where stories live. Discover now