Sinirle saçlarını karıştırdı jordy, korumaları ve edward onu sakinleştirmeye çalışıyordu." Nasıl kaçmasına izin veririm! Düğüne bir hafta kala."
"Sana kaç defa kendini suçlamamanı söylemiştin, sadece-" edward cümlesini tamamlayamadan elimde ki telefonu serçe duvara attım.
Hizmeçiler korkuyla oldukları yere sinerken,evde parçalanan ve kırılan eşyaların sayısı artıyordu sonunda edward ağzını tekrar açtı.
"Onu bulabilirim." Dedi edward. Alaylı gözlerle tekrar ona baktım ama o emin bir şekilde bana bakıyordu.
"Bir şart sunmadan onu bulamazsın değil mi? Ne istiyorsun?" Dedim ve tekrar gözlerimi yerdeki parçalara diktim.
"Evet bir şartım var, İzmir'de aldığın yazlık. Orada gözüm kalmıştı acaba bana versen."dedi edward, anahtarı ona fırlattım ve konuşmaya devam ettim.
"Eğer onu bulamazsan seni Türkiye'ye geri gönderim anladın mı canım kuzenim?"
Olumlu bir şekilde kafasını salladı ve odayı arkasında bırakıp çıktı.
•••
" hazal artık şu yataktan kalk,göz yaşın kalmadı."
Yorganı tekrar üstüme çektim ve bedenime sardım.Ama belle kolumdan çekip kaldırmaya çalışıyordu.
"Ben aldatılacak kadın mıydım be? He" dedim ve tekrar gözlerimi kapattım.
"Sen ağlamıyorsun sadece saçma sapan sesler çıkarıyorsun hadi kalk off sıkıldım ha."
Kalktım ve aynaya baktım ve yüzümün renk değiştirmesi bir oldu. Ağlamaktan ıpıslak olan yüzüm kendini belli eden göz altı morluklarım,neden benden ayrıldığını anlayabiliyordum.
"Ben odadan çıkıyorum sende güzel bir duş al ve giyin spor'a gidicez ." Dedi bella.
Ona hayır dercesine bir surat yaptım, ama o bunu reddetti ve odadan çıktı. Bende eski Halime dönmek için duşa girdim.
Saçlarımı kuruttum ve yatağımın üstüne oturdum, kıyafetlerimi giydim ve makyaj masama oturdum .çok belli olmayan bir makyaj yapıp gözlüğümü aldım ve odadan çıktım. Bella kıyafetlerini giymiş bir şekilde arabaya yaslanmış beni bekliyordu.
Yanına gittim, bana bana baktı ve konuşmaya başladı.
" sonunda eski Haline dönebildiniz hazal hanım."
Ona küçük tatlı bir sırıtıp atıp arabaya bindim, oda sürücü koltuğuna oturdu ve konuşmaya başladı.
" aptalın biri arabamın arkasına arabasını park etmiş o yüzden seninkini aldım."Dedi.
" alabilirsin tabi, al senindir gibi hiç sorma tamam mı?" Dedim ve camı açtım ve kafamı arkaya doğru uzattım.
20-25 dk sonra
•••Spor salonuna gelmiştik, ben aşağıya inmiştim bella'da arabayı park etmek için arabayı kapalı otoparka götürdü.
Kapıda onu beklemeye başladım en sonunda anahtarı elinde sallayarak yanıma geldi ve içeri girdik.
1.kız-bella
2.kız-hazal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ GELİN!!
Misterio / SuspensoSinirle saçlarını karıştırdı, düğünden bir hafta önce evleneceği kadının kaçmasına nasıl izin verir? "Şimdi ne yapacağız jordy!" Sinirle bağırdı ve yanındaki koltuğa dayan dı. "Nerden bilebilirim" ... "Onu buldum!" Jordy onu sertçe kolundan çekti v...