————————
》Sfat oferit de Julie-Devil
》Întrebări:
1. Personajele mele sunt suficient de complexe?2. Metaforele și figurile mele de stil sunt destul de amănunțite?
3. Subiectul este destul de interesant?
》Sfaturi cerute de -RioJones
————————
1》Sunt suficient de complexe, cu toate că te-ai bazat mai mult pe acțiune decât pe personaje, dar asta nu este o problemă. Având în vedere faptul că a ta carte este bazată pe paranormal și fantezie, cred că este necesar să te bazezi mai mult pe acțiune, în acest fel captivând curiozitatea citittorului pe parcursul cărții. Totuși, încearcă să te bazezi și pe altceva, nu doar pe problemele pe care Cassandra le întâmpină, pentru că la un moment dat, cititorul va fi plictisit de această parte, indiferent dacă întâmplările sunt diferite.
2》Aproximativ, dar în unele momente din carte se dă impresia că descrierea a fost făcută în grabă. Din câte am observat eu, te pricepi destul de bine la acțiune și la replicile dintre personaje. Totuși, descrierea nu este destul de amănunțită în unele momente ale cărții, încearcă să găsești niște cuvinte cât mai potrivite atunci când crezi că o propoziție nu sună bine. Nu te grăbi să scrii un capitol, lucrează la el până când ești total mulțumit de rezultat.
3》Din punctul meu de vedere, da, este interesant. Apreciez că ideea este una originală și nu este clasică, cum sunt multe cărți fantasy de pe această platformă. Îmi place cum dai viața gândurilor tale. Și un mic sfat: încearcă să scrii pe înțelesul cititoriilor atunci când scrii ceva inventat de tine, ia-o încet, pune mai puține întâmplări paranormale la începutul cărții, și mai multe după, altfel cititorii pot fi posibil derutați. Dar atenție, dacă vrei să-mi urmezi sfatul, ai grijă să nu transformi din acțiunea plină de aventură și întâmplări paranormale într-una plictisitoare și trasă de păr.
————————
Plata:— follow mie și grupului
— voturi la cartea mea, ,,Ultimul strop de speranță"
— o părere sinceră la aceeași carte, din care să reiasă că ai citit
— Julie
CITEȘTI
Sfaturi
Randomㅤ Florile grupului nostru sunt aici să vă îndrume și să vă ajute să găsiți un răspuns la toate întrebările pe care le aveți! ㅤStatus: DESCHIS