———————
》Sfaturi oferte de Julie-Devil
》Întrebări:
1. Cum este modul de exprimare, de scriere?2. Descrierile sunt destul de amănunțite?
3. Cum ți se pare subiectul abordat și originalitatea cărții?
》Sfaturi cerute de Artemis14010
———————
1》După părerea mea, acceptabil. Te pricepi la descriere și exprimare destul de bine, cu toate că în unele momente din carte se întâmplă să pui niște cuvinte sau replici care nu-și au locul. Atunci când scrii un capitol, fii foarte atentă la cuvintele pe care le folosești într-o frază, fiindcă cele nepotrivite pot deranja cititorul. Există posibilitatea ca acesta să-și facă o părere proastă despre ceea ce citește.
2》Uneori da, alteori nu. Sunt momente când descrierea este foarte potrivită și captivantă, de asemenea sunt momente în carte când descrierea este forțată și nenaturală. Atunci când crezi că nu ai starea potrivită pentru a scrie, ia-ți puțin timp liber și formează-ți în minte o descriere cât mai bună pentru ceea ce urmează. Nu te grăbi atunci când scrii ceva, încearcă să formezi propoziții cât mai dezvoltate și cuprinzătoare.
3》Cred că subiectul este destul de misterios și atrăgător. Admir faptul că ideea cărții este originală, dar totodată captivantă. Consider că poți ajunge destul de departe cu un asemenea subiect, fiindcă majoritatea cititorilor sunt atrași de acest fel de teme. Desigur, contează și cum dai viață gândurilor tale, dacă povestea este bine scrisă. Ideea ta originală poate ajunge foarte departe.
———————
PLATA:
— Follow permanent mie și grupului
— Voturi la cartea mea, ,,Ultimul strop de speranță"
— O părere din care să reiasă că ai citit cartea
— Julie
CITEȘTI
Sfaturi
Randomㅤ Florile grupului nostru sunt aici să vă îndrume și să vă ajute să găsiți un răspuns la toate întrebările pe care le aveți! ㅤStatus: DESCHIS