10-15 dakika gezdikten sonra okula girdiler.Daha kahvaltı yapmamışlardı ve 3ü de açından ölmek üzereydiler.Bu yüzden büyük salona indiler.Hermione ve Ginny Gyrffindor masasına Draco Slytherin masasına geçti.Harry ve Ron da kahvaltı yapıyorlardı.
"Günaydın Harry!Günaydın Ron!"dedi Ginny.
"Günaydın Ginny!"dedi 2si bir ağızdan.
"Günaydın Heğmione!"dedi Ron.Harry'se bir şey söylemedi.Sakince yemeğini yedi.Ama sonra konuşmaya başladı.
"Şey Herm.Ben...Ben özür dilerim.O gün yaptıklarım ve söylediklerim için.Sinirliydim"dedi çaresiz bir şekilde Harry.
Hermione sanki bu anı bekliyormuş gibi güldü ve ona sarılarak "Ben seni zaten çoktan affetmişdim" dedi.
"Herm sana yalan söylemek istemiyorum.Ama ben bu Draco'ya çok fazla güvenmiyorum.Sen yine de dikkatli ol"dedi Harry sakin bir şekilde.
"Tamam olurum"
***
Tüm dersler bitmişdi.Hermione'nin başına bu gün hiç bir kötü olay gelmemişti.Bu harika bir şeydi.Akşam yemeğinde Pansy,Draco,Hermione,Harry,Ron ve Ginny birlikte oturdular.Evet Pansy'le de araları düzelmişti.Sonra onlara Nevill,Luna ve Blaise katıldı.Harika bir akşam olduğunu söyleye bilirdim.
"Şey ben burda bir şey söylemek istiyorum" dedi Ron.
"Dinliyoruz Ron"dedi Harry.Sanki onun ne demek istediğini biliyor gibiydi.
"Şey...mmm Pansy benimle çıkarmısın?" Diye bir soru sordu Ron.
"nE?"Diye bağırdı Draco.
"Sakin ol Draco"dedi Ginny."Pansy hadii"dedi.
"Hmmm.Bu teklifi beklemiyordum bay Weasley.Ama ne yalan söyleyim bu teklif hoşuma gitdi ve cevapın EVET Ron"dedi ve Ron'a sarıldı Pansy.Bir an tüm her kes,hatta pröfösörler bile alkışlamağa başladı.
Sonra Dambldore ayağa kalktı.Kürsüsüne geçti ve bunları söyleme başladı "İlk önce her kesi selamlıyorum çocuklar.Bunca yıl boyunca Slytherin ve Gyrffindor hep düşman oldu.Bir birlerine savaş açtı.Ama galiba görüyorum ki bu nesil bu soğukluğa son vermiş.Sevgili ve arkadaş olanlar var aramızda.Ne yalan söyleyim bunlar benim hoşuma gitdi.Hep bu anları arzulamışım."dedi Dambldore.Bu ana hazırlanmış gibi konuştu resmen.Her kes ayağa kalktı ve alkışlama başlatı.Bundan sonra Hogwarts daha huzurlu ve arkadaş canlısı öğrencilerle dolu bir yer olacaktı...
Eveet arkadaşlar.Bu da final bölüm.Çok fazla yazıp bozmak istemedim hikayeni.Zaten daha yeni yeni hikaye yazmağa başladım(1-2 ay önce).Kısa kısa hikayeler daha iyi benim için.Hepinizi öpüyorum.Bu yakınlarda başka bir Dramonie hikayesi gelicek.Bye😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramonie Texting
RomantizmOnun her şeyini seviyordum.Sarı pilatin saçlarını,elma kokusunu ve mavi-gri gözlerini...