Když jsme přepluli přes jezero, čekali jsme před vstupní branou, než nám přišla otevřít McGonagallová. Když nám otevřela, šli jsme do vstupní haly.
„počkejte tu, až bude vše připraveno, přijdu pro vás" řekla McGonagallová.
Čekali jsme asi 5 minut. Pak pro nás přišla. Táta říkal že si mám dávat na McGonagallovou dát pozor, protože je přísná. Radši jsem ho poslechla, a držela se od McGonagallové dál, abych nedostala hned první den školní trest. Když nás McGonagallová dovedla, tak jsme se šli rozřadit.
„Changová Tia" řekla McGonagallová.
„Láskorád Arthur"
„Weasley Albert"
„Cedric Diggory"
Cedric skončil v Mrzimoru. Trochu mi to bylo líto, protože jsem si byla skoro jistá, že budu ve Zmijozelu.
„Snape Ariana"
Pomalu jsem vyšla ke klobouku. Když jsem tam došla, McGonagallová se na mě tak zvláštně podívala. Sedla jsem si na stoličku. Klobouk mi padl přesně.
„hmm. Máš odvahu."
*prosím Zmijozel, prosím* modlila jsem se.
„prosím Zmijozel?" zeptal se klobouk.
*ano, prosím Zmijozel* prosila jsem dál v duchu.
„pardon, možná tě naštvu, ale ty jsi zrozena pro... MRZIMOR!" dořekl klobouk, poslední slovo zařval přes celou Velkou síň.
Podívala jsem se na tátu. Divně se zašklebil. Asi chtěl potlačit hněv.
Když jsme dojedli, promluvil profesor Brumbál.
„teď když jsme se najedli, měli bysme se jít vyspat na zítřejší den. Do vašich ložnic vás odvedou prefekti vašich kolejí"dořekl Brumbál. Ohlédla jsem se po starším chlapci, který na sobě měl prefektský odznak. Když se zvedl, pohkédla jsem na Cedrica, ten se podíval na mě, a synchronizovaně jsme se zvedli. Když jsme došli do ložnic, byla jsem tam ještě s Tiou Changovou, a ještě dalšímy děvčaty. Už jsem z toho všeho byla strašně ospalá. Než jsem se stačila zvednout, a jít se osprchovat nebo jenom převléct do pyžama, usla jsem.
Ve dvě ráno jsem se vzbudila, ale to se mi asi něco zdálo, protože i když jsem potom napínala uši, tak jsem nic neslyšela.
ČTEŠ
Ariana Malfoy
FantasíaAri jede poprvé do Bradavic. Budou se dít divné věci, nebo to bude obyčejný školní rok?