Arkadaşlar bu sefer böyle garip bir hikâye yazayım dedim, sizin için çok eğlenceli olacağını umuyorum. Şimdi karakter tanımına geçelim😊
Bu arada yazım yanlışları çok oldu ama tanıtım diye böyle yaptım yoksa bende yazım yalnislarindan nefret ediyorum djxjdjjd.
Elizabeth Stark
Kendisini anlamışsınızdır zaten hdhdjdjdj, mükemmel Tony Stark'ımız yani mahallenin en zengin kadını. Sevdiği şeyler dedikodu dinlemek, birazcık çok azcik dedikodu, evinin bahçesinde oturmak vb. Dikkat, en zengin ve kendini bilmiş kadinimizdir.
Billie Rogers
Kendisini anlamışsınızdır zaten hdhdjdjdj, ahlak meleği Steve'imizz. Mahalle de ki diğer kadınlar gibi küfür ve argo kullanmaz ve ASLA DEDİKODU YOK!⛔⛔⛔ Sevdiği şeyler Emily ile sohbet etmek, Mary ile beraber bir yerlere gitmek, Elizabeth ile muhabbet, arkadaşları.
Asla yapmayacağı şey DEDİKODU! (Orda bir stopla gardeş⛔⛔⛔ dnjdjdjdj)
Emily Barnes
Kendisini anlamışsınızdır zaten hdhdjdjdj, Bucky Barnes, nâmı değer Emily Barnes dbbdbdnnd. Kadınlar arasında birazcık ta olsa saygı görür, bunun birkaç sebebi var ama en önemlisi bir şeyde Elizabeth Stark ı yenmesi, onu yenmek imkansız gibidir. Neyse. Sevdiği şeyler Mary i sinir etmek, Billie ile takılmak, Elizabeth ile uğraşmak, dedikodu
Not: Billie en iyi arkadaşıdır.
Maria Loufeyson
Bunu yazarken gerçekten gülmekten öluyordum. Aklıma görüntüler getirip durunca😂😂😂😂 Neyse. Bu kişiyi de tanimissinizdir zaten, kendisi benim küçük meleğim Loki Loufeyson'dur fhhfbfhf. Kadınların arasında ki en sessizi, en yalnızlığa alişkinidir. Ablası ile uğraşmaktan ise gerçekten bikmistir. Sevdiği şeyler, arada sırada ablasını sinir etmek, kitap okumak, ...
Not: Ablasi Jennifer Odinson'dur. Soy adlarının farkının hikayesini de boşverin hhdhdjsksjd.
Jennifer Odinson
Kendisini anlamışsınızdır zaten hdhdjdjdj, GOD OF THUNDER. Yıldırım tanrısı Thor Odinson. Sevdiği şeyler, Kardeşi ile uğraşmak, kardeşi ile vakit geçirmek, dedikodu dinlemek ve yapmak.
Not: Maria nin ablasidir.
Mary Wilson
Kendisini anlamışsınızdır zaten ama anlamayanlar için söylüyorum, kendisi falcon, yani Sam Wilson'dur. Falcon yani şahin ise karakterin gücüdür. En sevdiği şeyler, Emily ile uğraşmak, Billie ile vakit geçirmek.
Not: Emily Barnes baş düşmanıdır.
Susan Banner
Kendisi Hulk, yani Bruce Banner dir. Sevdiği şeyler Elizabeth ile vakit geçirmek, bilim ve teknoloji dir.
Lisa Barton
Kendisi Clint Barton dur. Hawkeye. Sevdiği şeyler ok atmak, arkadaşları ile vakit geçirmek.
Dorothy Maximoff
Kendisi Quick Silver, yani Pietro Maximoff'dur. Sevdiği şeyler Lisa ile uğraşmak, kitap okumak ve kardeşi ile vakit geçirmektir
Not: Kardeşi Wanda dır.
Not_2: Lisa baş düşmanıdır.
Wanda Maximoff
Bu kız kalacak anlatmama gerek yok yani:-)
Arkadaşlar oy ve yorum atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler ☺️ umarım beğenirsiniz hikâyeyi. Alta isim tablosu koyacağım, tabloyu aklınızda tutsanız iyi olur çünkü hikaye içinde soy adlari pek geçmeyecek.
Elizabeth Stark- Tony Stark
Billie Rogers- Steve Rogers
Emily Barnes- Bucky Barnes
Maria Loufeyson- Loki Loufeyson
Jennifer Odinson- Thor Odinson
Mary Wilson- Sam Wilson (Falcon)
Susan Banner- Bruce Banner
Lisa Barton- Clint Barton
Dorothy Maximoff- Pietro Maximoff
Wanda Maximoff- Wanda Maximoff
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avenger Women's
FanfictionAvengerlar kadın olursa, hadi hikayeye gel XD Sizin için müq bir kitap hazırladım 😊