Aşk mı?

90 5 3
                                    

Son bu aralar herkes birilerine aşık.Herkesin sevdiği birileri var.,ve sevgiliside.Ben o olanlardan sonra kimseyle çıkcağımı düşünmüyordum.Öyle de oldu zaten.Biz artık erkeklerle sadece kankamız olduğu için konuşuyorduk,yoksa hepsi malın teki.Bizim erkekler futbolu çok sevdikleri için sürekli futbol oynuyorlardı.Zaten halı sahada da salı günleri maç yapıyorlardı.Bizde sahanın dışından onları izliyorduk.Nerdeyse her hafta salı günü bzi oraya gidip onları tezarrüat ediyorduk.Onlarda gaza geliyorlardı tabi.Kale arkasından gol olanları oo layıp destekliyorduk.Tabi bizim kale arkasında olan maceralarımız da var.Mesela biz bi salı günü yine orda erkekleri izliyorduk.İzlerkende ayağımızla demire vuruyorduk.Bizim oralarda da Aytekin hoca vardı.Bizi ,yanına çağırdı.Bizde korktuk bir an bize erkekleri izleyip tezarrüat yaptığımız için ama ondan dolayı değilmiş.Demirlere vurduğumuz içinmiş.O an sevindik,tabi hocayı tınlamıyorduk ama,.Sonra da ordan uzaklaşmıştık zaten.Çoğu zaman Aytekin hocayla bu şekil olaylar yaşıyorduk.Ama en fena olay da şuydu.Yavaş yavaş yaz gelmeye başlıyordu.Okulda da herkes sıcaktan ölüp bitiyordu.Bir öyle tenefüsünde biz yani İpek,Selin,ben,Alper,Arda,Ayşe,Yaren,Emre,Tuğrul,Emir,Afra,Sude ve Didar su savaşı yaptık.İlk başta Aytekin hoca yoktu diye arka bahçe de yapıyorduk.Ama daha sonra Aytekin hoca geldi diye hemen görünmeden ön bahçeyle ,yan taraftaki bahçeye gittik.Yan bahçe lise 2 lerin bahçesiydi.Tüm banklarda onlar oyturuyordu.Biz onların önlerinden geçerkende bize tip tip bakıyorlardı.O aralarda herkes hakkında yalan yanlış dedikodular vardı.Kimisine orospu kimisine yavşak filan deniliyordu.Bu yüzden lise 2 ler bizim kızlara gıcıktı.Özellikle bana,Seline ve İpeke.Biz yan bahçeden geçerken o an ne düşündülerse geri dönüşümüzde bi tane kız "Dijlenin emri ile tabi" İpeğin kolundan tutup İpeği dürtüyordu.O an İpek tek başında olduğu için birşey yapamamıştı,ama orda bir hoca olsaydı...O gün baya gaza geldik ve akşama okulda kaldık.Benim telefonum yanımdaydı."Okula telefon getirmek yasak"herneyse,biz Selinle badminton takımındaydık ve haftanın her günü antreman vardı.Ben o gün kalamadım çünkü biz işte su savaşı grubu olarak okulda kaldık.Okula pizza söyledik.Ama okulda kameralar olduğu için herşeyi Aytekin hoca da görüyordu.Biz o gün baya eğlenmiştik.Gün bitmişti herkes evine dönmüştü.Sabah okulda ilk ders Aytekin hoca bizim sınıfa gelip adlarımızı okudu.Sonra ilk başta herkese kızdı.Sonra bana neden okulda telefon getiriyorsun diye kızdı.Nerdeyse tüm fırçayı bana attı.Tenefüste gelin sizi disipline yollayayım da akıllanın dedi.O an sınıfta bi sessizlik olmuştu.Herkes bana bakıyordu.Ben de tabi o an korkudan...Tenefüs zili çaldı.İpeklerin hepsi yanıma geldi ve konuştuk.Napcaz diye.Aytekin hoca olayı unutmuştu heralde çünkü normalde olsa gelir hemen bizi disipline yollardı.Ucuz atlatmıştık.Şanslı günümüzdeydik demek ki.

KelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin