Ertesi gün herkes yorgundu.Pazar günü sınav mı olur? Evet demekk ki olurmuş.Sınav normal geçti.Zaten arkamda yaren oturuyordu.Çok iyi yaa.Ama acayip ciddi ve önemli bir sınav olduğu için kopya çekemedimm 😭😭
Sınavdan sonra herkes ön bahçeye gitmişti.Dondurma alıp rahatlamıştık.1 saate kadar herkes eve gitmişti.Ertesi günlerde öyle laylaylomm diye geçti.Okulun son gnüydü.Herkes çok heyecanlıydı.Öfff acaba karnem neydi.Hepsi 5 di sadece Matematik 4 dü 😂😂.O gün kızlar olarak hayvan gibi fotoğraf çekilmiştik.Baya güzel bir gündü çünkü yaz tatiline giriyoruz sonuçta 😀.Yaz tatitiline girdiğimizde ilk gittiğim yer yani okulun bittiği zaman kardeşimin arkadaşlarıyla ve anneleriyle yemek yemeğe gittik.Bahçeli bir yerdi.Heryer doluydu ve Alinin sevdiği kız "Beyza" da buradaydı.Ben sürekli Beyzayla takılıp Alilere bulaşıyorduk."ali bnm kardeşim " Beyzayla ben sürekli fotoğraf çekiliyorduk,ve baya da eğleniyorduk.O gün öyle böyle geçti .Artık yaz tatilinin 1. Günü yani ilk sabahındaydık.Okul yokken ne kadar güzel.Enazından o psikolojiyle yaşamak da çok iyi.Hemen o çarşamba günü biz Vana gitmiştik.O sıra İpek de Antalya ya gitmişti.Biz sürekli olarak Whatsapp dan mesajlaşıyorduk zaten.Tam biz Vana gitmeden bir gün önce de bizim "badminton" antremanı başladı ve biz Vandan gelmeden 5 gün önce bitti. "şansıma sıçam"Biz izmire geri döndüğümüzde Ramazan dı.İzmirde ramazan çok sıkıcı oluyor çünkü İzmirde 8.40 a kadar sürüyor.herneyse.
Yaz tatilinin yarısı öyle geçti.
Biz Vandan geldikten ve Ramazan bittikten sonra Çeşmeye tatile gittik.Belki hayatımdaki en iyi tatillerden birisi olabilri.çünkü yazlığın zaten koca bi havuzu var.Bideen fazla 2 dk da sahile denize gidiyorsun.Yani evden çıkıyorsun bir kaç ev atlıyorsun ve direktman denizz 😂.Zaten insanlar sokakta mayolarıyla geziyorlar.Orada ailecektense kuzenlerim de geldi,babaanem geldi ve acayip iyidi.Sabah kim önce kalkarsa kahvaltılık birşeyler hazırlıyordu diğerleri de kalkınca hemen yiyip havuza girsin diye.Kahvaltı dediğimde nesquik gibi.Brn zaten günün yarısında uyuyordum.Gece 3 de yatıp sabah 3 de filan kalkıyordjm.Bizim en iyi fantezimiz de evin çatısından havuza atlamaktı.İlk başlarda yere çakılcam diye çok korkuyorsun ama sonra alışıyorsun 😂😂.Biz ordaykende bide abimler bara gitmişti.Bazı ünlüler varmış,onlarla. Filan fotoğraf çekitmişler😭😭biz nah gideriz.
Biz Çeşmede nerdeyse her gün dışarıya gezmeye gidiyorduk.Çarşılara yane.Bizim oraya yürüyerek 30 dk ama arabayla 5 dk olan bir yer vardı.Orası acayip güzeldi .Zaten yanı sahildi.Bir gün ben Abim ,Nur ablam,Ve miraç gezmeye gitmiştik.Ozmaan da orda MFÖ nün konseri vardı.Orasıda taa dağlarda bi yerdeydi.Biz de sesi duyunca bi bakalım dedik ,keşke demeseydik.
Yukarı doğru yürümeye başladık,ilk başta ya yoksa şüpelerine girdik daha sonra oraya gittik,MFÖ yü gördük ama çok uzaktan biraz dinledik.Daha sonra yolda yanlış yere gittik.
İlk başta dağlara giden yani çeşmeden uzaklara başka ilçeye giden bi yola gittik "ve benim şarjım 4 " abim bir yandan benim telefonumla sevgilisiyle konuşuyorda ,neden diceksiniz telefonu bozulmuştu.Biz anladık ki orası doğru yol değil hemen geldiğimiz yoldan geri döndük.Sonra bir yola girdik.Orası doğru yoldu ama geldiğimiz yol değildi.İlk başta İnşaat la okul arasında bir yerden geçtik daha sonra Carfeur u görünce rahatladık ve yolumuza devam ettik.Carfeur bizim evin yolunda oyüzden.Birazdaha yürüdük Migrosu gördük iyice rahatladık.Daha sonra da eve vardık ama acayip yorulmuştuk.Aliyle kuzenim Uğur abi de evde kalıp PiZza söyleyip parti yapmışlar"bi kere bizim kadar eğlenemezler "" hıh"
O günüde öyle atlattıkkk 😂😀😀😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek
ChickLitYine annemin o güzel sesiyle beni uyandırışı çok güzeldi demek isterdim ama diyemiyorum çünkü annem beni bağırarak ve beni dürterek seslemişti.Zaten bunu tüm günler çekiyordum bide bu gün okulun ilk günü ise herşey daha da farklı.Okulun ilk günü yin...