Bu kıza gerçekten dayanamıyordum. Ne yapssa, ne dese tamam diyordum ve bu bizim başımıza büyük dertler açıyordu. Resmen kaçmayı istemişti. Başta elbette her normal (!) insanın yapacağı gibi kabul etmemiştim ancak ısrar edince yine dayanamamış 'Evet.' demiştim. Bu kız gerçektten deliydi. Hele ben ondan da deliydim. Nasıl kabul etmiştim acaba ?
Kantine gidip bir kaç şey aldım. Açlıktan ölmek istemiyordum. Birde Rüya hastaydı. Belkide en önemlisi buydu. Her şeyim olan rüya. Onun her dediğini yapmam gerekiyo diye düşünüyorum.
"Fatma teyza iki tost,iki meyve suyu ve iki tane de canga lütfen" fatma teyze istediklerimi verince parayı ödedim ve oturduğum yere doğru yürüdüm.Rüya'ya baktığım da gözleri parlıyodu neden mi çünkü elimde ki tostu gördü.
"Rüya azını kapat sinek kaçıcak şimdi." ben gülerken o da beni gözleriyle öldürüyodu.
" Asil saçmalama ya benim azım açık deyil sadece çok acıktım." dedi ve kollarını birleştirdi.
şuna bak ya bi de bana küsüyo görürsün sen rüya hanım.
"Rüya bana küstün mü asqm"dedim
"..." cevap yok öyle mi rüya
"iyi bari tostları yiyeyim ben sen de etrafa bakın"
Bi anda bana baktı korkudan yerimden sıçradım resmen o nasıl bakıştır ya ölüyodum resmen
"Kızım seni öldürürüm hemen ver şu tostu yoksa seni yerim " dedi ve gülmeye başladı salak ya
"tamam tamam al ye hadi" dedim ve ikimiz de kahkayla gülmeye başladık neden güldüğümüzü ben de bilmiyorum ama herkez bize bakmaya başladı.
"şşş sessiz ol asil herkez bize bakıyo" dedi.
"tamam tamam" dedim kıkırdarken
uzun bi sessizlik ardından "asil" dedi biri kafamı kaldırdığımda rüya köpek bakışları ile bana bakıyodu bu ne demek biliyomusunuz 'ben açım bana da yemek ver' evet onun bakışlarından ne demek istediğini anlıyorum.
"hayır rüya bu sefer sana yemeğimi vermicem"
"off vermessen verme yaa ben de cikolatamı yerim hıh" dedi ve cikolatayı yemeye başladı resmen bebek ya
kantinde işimiz bitti ve odamız gittik tam yatıyodum ki rüya bağırmaya başladı
"Asillllllll napıyosun sen ya kalk ve bavulunu hazırla " dedi ama sonlara doğru sesini kısmıştı
"ne bavulu kızım ya malmısın sen"
"kaçıcaz bu bok çukurundan deiyorum sana asil" sesinde uyarı tonu vardı.
"rüya saçmalama" dedim bitek çünkü daha ne dicemi bilmiyorum.
"iyi asil sen burda kal ama şunu söylim ben gidiyorum burda daha fazla kalamam anladın mı"dedi
"tamam kahretsin tamam seninle geliyorum"dedim rüya mal mal sırıtırken biz de bovullarımızı hazırladık.
Şimdi oturduk herkezin uymasını bekliyoruz .Saate baktım 00.00 dı yani herkez uyudu demek oluyo. Rüya'ya baktım o da bana bakıyodu sessiz bi şekilde
"hadi asil şimdi sırası gidelim"dedi kafa salladım ve kalktık sessiz adımlarla odadan çıktık.
kapılar kilitliydi ama bodrum katında ki kapı hep açık olurdu biz de bodrum katına indik kapıdan da çıktığımıza göre tek bi sorun kalıyo o da duvara tırmanmak ilk rüya tırmanmaya başladı duvarın üstüne çıkınca bavullar ona verdim o da diğer tarafa bırktı benim elimden tuttu ve beni yukarı çektı ayağımın kaymasıyla yerle birleştim resmen off canım çok acıdı ya
"asil bişeyin var mı çabuk ol şimdi güvenlikçiler gelir hadi güzelim kalk" dedi sessiszce tabiki de
ayağa kaltım ve duvara tırmandım sonra aşşağı atladık.
taxi bulduk ve dedemlerden bize kalan eve gittik
"nereye gidicez abla "dedi taxici
adresi verdikten sonra ikimiz de camdan dışarı çıktık.Ve eve geldik sonunda rüya parayı ödedi.
Bavulları da aldıktan sonra eve doğru yürüdük.Eve girdik ve giç birşey demeden odalarımıza gittik
Üzerimi deyiştirdim ve yatağıma yattım artık uykuya teslim olabilirdim
"Asil bebeğim seninle uyuyabilirmiyim lütfenn" dedi rüya kıkırdadım ve
"gel hadi" dedim yanağımı öptü ve ikimizde uyuduk.
perdeden sızan güneş ışığı yüzünden uyandım. Esnedim ve kafamı rüyanın yattığ tarafa çevirdim.
"hey rüya noluyo rüya hadi güzelim uyan" rüyanın hasta olduğunu biliyosunuz işte o yüzden yine bişeyler oluyodu hemen bavulunun yanına koştum ve ilaçlarını aradım. Kahretsin ilaçları burda yok hemen telefonu aldım ve 112'yi aradım.Rüyanın yanına koştum ve onu uyandırmaya çalıştım ama uyanmadı.
Zilin sesi kulaklarımı doldururken hemen aşağı koştum ve kapıyı açtım hemşireyi hemen rüyanın yanına görürdüm sedyeye bindirdiler ve ambulansa götürdüler bende bindim ve yola koyulduk.
Rüyanın yüzüne bakıyodum mudahale ediyolardı. elimi yüzüme görürdüm bi islaklık vardı ağlamışmıydım yani hiç fark etmedimbile.
Ben düşünürken hastaneye gelmiştik bile rüyayı bi odaya götürdüler bende peşlerinden gittim ama beni içeri almadılar.
Belkedim,bekledim ve bekledim
sonun da bi doktor dışarı çıktı hemen doktorun yanına gittim ve
"Doktor bey nesi var"dedim herkezin dediği gibi
"hayati tehlikesini atlattı ama tedavi olması gerek yoksa..." sustu
"yoksa ne ?" dedim bi anda
"yoksa 3 ay sonra ölme dürümü var bak küçük hanım sana doğruları söylicem" derin bir nefes aldı ve " 3 ayı kaldı ama tedavi edersek bi şansı olabilir" dedi
Yıkıldım resmen 3 AY KALDI 3 AY NEDİR YA 3 AY SONRA BEN TEK Mİ KALICAM BU HAYATTA olamaz ya deli gibi ağlamaya başladım bi anda resmen tek kalıcaktım.
Kendimi duvarlara yumruk atarken buldum kendimi hemşireler geldi ama beni durduramadılar.
Çocuğun biri beni omzuna aldı " napıyosun be indir beni" diye bağrıyodum ama beni dinlemiyodu o kadar tekme attım yumrukla vurdum ama işe yaramışa benzemiyo.
En sonunda beni odanın birine soktu ve sedyeye yatırdı. ben ne olduğunu anlamaz bakışlarla ona bakarken o da kolumu tuttu. İçeri hemşire girdi ve iğne vurmak için yaklaştı hayır ya ben iğneden çok korkarım ama
"hayırr bırak beni o iğneyi uzklaştır benden" bağımaya devam ederken o iğne içime girmişti bile
Ama canım çok acıdı yaa ağlamam daha da şittetlendi.
Uyandım nerdeyim ben ya doğru ya iğne vurulmuştum ve bayılmıştım bi anda rüya geldi aklıma odasını bildiğim için hemen odasına doğru koştum.
Ah melek gibi yatıyodu "rüya rüyam hadi bitanem uyan sebi çok seviyorum burda tedavi görüceksin ve 3 ay sonra ölmiceksin tamam mı hayatım" yine ağlamaya başlamıştım ama durduramıyorum kendimi napim yani elini tutum ve öpmeye başladım.
Kıpırdamaya başlayınca elini bıraktım ve onu izlemeye başladım o arada koltukta sızmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"SON"
HumorSelam gençler ben Rüya ,ben de Asil size kendimizi tanıtalım ; Adım Rüya 16 yaşındayım ve kanser hastasıyım. 3 aylık ömrüm kaldı. Yani 3 ay sonra öleceğim. Şu anda hastanede kalıyorum ve buradan bıktım. Yanımda sadece Asil var . Anne ve babamı trafi...