SPADKOBIERCY

955 12 0
                                    

Twórca:  bykaer

Książka ma rozdziałów 30 rozdziałów. Perspektywa jest z dwóch roznych stron. Bratholomewa i Amelii.

Bratholomew Pac aż do dnia pogrzebu dziadka jest przekonany, że cały rodzinny majątek na mocy prawa spadkowego należy się właśnie jemu - w końcu jest jedynym spadkobiercom

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bratholomew Pac aż do dnia pogrzebu dziadka jest przekonany, że cały rodzinny majątek na mocy prawa spadkowego należy się właśnie jemu - w końcu jest jedynym spadkobiercom. Jakież jest jego zdziwienie, gdy okazuje się, że musi wziąść ślub, by nie dopuścić do podziału prestiżowego domu mody. Dodatkowo - 93 letni staruszek, jako właściciel całości wskazał w testamencie nazwisko jego przyszłej żony, a drugiej spadkobierczyni. Mew musi poślubić polską początkującą projektantkę mody Amelię Werner, zamieszkać z nią w rodzinnej rezydencji pod Nowym Jorkiem, a na dodatek wytrwać w małżeństwie przez rok, by zachować cały majątek.

Jest jeszcze tajemnica - pamiętnik. Historia rodzinna Wernerów, zapisana w starym zeszycie po babce. Opowiastka może zniszczyć wszystko... ale też pomóc wszystko zrozumieć

Bohaterowie znajdują się w trudnej sytuacji, gdyż muszą sie pobrać właściwie w ogóle się nie znając. Kiedy wszystko zaczyna się układać, gdy nagle Amelia przypomina sobie o pamiętniku jej babci, w którym znajduje sie odpowiedź na wszytkie męczące pytania. Czy dadzą rade przejść przez wszystkie trudności? Czy ich uczucia będą stałe i to wytrzymają trudną prawdę?

Serdzecznie polecam! 4,5/5❤️

NAJLEPSZE ROMANSE WATTPADOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz