'-'

1.2K 107 73
                                    

çayır biçiyom çayır

Johnny(sınıf):
Hadi gelin çift buluşması yapalım

Jaehyun(şrfsz):
Bana uyrak kemiği

Taeil(kısa olan):
Yazım yanlışını sikim

Jungwoo(çinlinin manit):
Bana da uyar

Taeyong:
Sapım amk ben

Doyoung(sınıf):
Ben de sapım. O yüzden berbar eş olabiliriz yani

Taeil(kısa olan):
Yrmd çt mbrk [yürümedi uçtu mübarek yazıyor]

Taeyong:
Aslında olur bizde bunların vıcık vıcıklığını konuşuruz

Jaehyun(şrfsz):
Doyoung sen güvenme buna yanlız kaldığınız heran üzerine atlayabilir

Johnny(okul):
Sevgili değiler neden üzerine atlasın

Jungwoo(çinlinin manit):
Konuşmak için konuşuyor mal işte

Taeyong:
Neyse o zaman bugün gidelim ders bitti zaten. Meydanda buluşalım

Herkes:
Olur

Görüldü(14.58)

Yazısını yazmasının ardından neredeyse 40 dakika geçmişti ve ancak hazırlanabilmişti Taeyong. Üstüne birkaç kez daha göz geçirdi ve seslice "Lanet olsun yine taş gibyim" dedi.

Evden çıkmıştı. Eh arabaya binemezdi klasik olarak yürüyecekti. Başka ne yapabilirdi ki? Ağır adımlarla yürüyordu ki ensesine hızla geçen şaplak ile arkasına döndü. Arkasında kocaman sırıtan bir Johnny görmeyi beklemiyordu.

Johnny sırıtmayı sonlandırıp ona "Beyefendi biraz daha yavaş yürüseniz bu akşama varırdın meydana" dedi. Hali ile Taeyong yine yapabileceği en saçma hareketi yapıp dil çıkardı. Johnny ise onu takmayıp hızla meydana doğru yürümeye başladı.

Meydana vardıkları da Johnil ikilisi hızla birbirine sarıldı. Yukhei ve Jungwoo ise köşede beraber fotoğraf çekiniyordu. Gözü Jaeten ikilisine ise çekine çekine baktı ve...
O ikisi ne yapıyordu! Bildiğin köşede birbirlerini sulu sulu öpüyordu.

Taeyong sinirle kafasını sola çevirdi ve orada ise sınıf arkadaşı Doyoung vardı. Herkesin aksine köşede telefonuna bakıyor ve bayağı bir sessiz duruyordu.

Kendini bu düşüncelerden ayıran şey Johnny'nin ıslık çalıp onlara "Tapınağa gidiyoruz biz de bu ne lan çarpılacaksınız tiplere sıfatlara bakın hele" diyip kahkaha atması ile herkes kıkırdamıştı.

Daha fazla orada kalmadılar ve herkes (dotae hariç) eşini alıp beraber yolda yürüyordu. Hepsi konuşurken Doyoung sanki onlardan daha uzak ve sessiz kalıyordu.

Bu yüzden Taeyong rahatsız olup Doyoung'u yanına çekti "Biliyorum ikimz de sapız kardeşim ama sen böyle sessiz kalırsan zaten sevgilin olmaz ki" demişti. Doyoung ise hala onun bileğinde olan güzel ele bakıyordu.

Doyoung başını aşağı yukarı sallayıp "Pekala ama konuşacak bir konumuz yok ki bizim" Taeyong ise ona hak verircesine elini bırakmıştı.

İkili önüne baktıklarında kimse yoktu. İki dakika içinde nasıl kaybolmuşlardı ki? Taeyong olanlara sinirle solurken bir yandan ise Johnny'e küfrediyordu.

Doyoung ise ona anlamsızca bakıyordu. Doyoung onu dürtüp "Bence onlarla takılmamıza gerek yok zaten biz olmasak farkında bile olmazlar. Malum sevgilileri ile meşguller" dedi.

Taeyong ise onun bu haline gülüp "Evet haklısın Young çok haklısın" dedi.



Piçlik yapıp yarıda kestim kudurn dıdndıdnud

ukesin belki seme olmak istersin diye/dotaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin