(gifli mifli çoksel bölüm oldu beh dıdnıdbd)
Evet evet açmalıyım. Yani açsam ne zarar gelir ki? En fazla sevdiğim çocuğun yüzünü görürüm. Aynen öyle.
Doyoung aklından geçen düşünceler ile Taeyong'un görüntülü aramasını kabul etti ve şuan kamera karşısında mal mal oturuyordu.
Taeyong ise ona baygın ve hep gülen bir suratla bakıyordu. Bu haline karşın Doyoun ona "Taeyong sen içtin mi?" sorusunu yöneltti. Taeyong ise bu sorusuna anlamsız bir sırıtış sundu.
Taeyong'un bu halleri Doyoung'u oldukça etkiliyordu fakat yine de onun karşısında daha bir farklı davranmaya çalışıyordu.
Taeyong sırıtmasının ardından "Benim tavşanım bugün neler yaptı bakim" dedi. Doyoung ise bu lafın ardından iki dakikalığına kalp ritmini yerine getirmeye çalıştı.
Doyoung kendine geldiğinde umursamaz bir tavırla(?) ona yanıt verdi "Ah Taeyong gün boyu aklımdan çıkmadın. Hep üzerimde olduğunu düşündüm. Bunu mu deme mi bekliyorsun sen!". Evet evet kendi sözlerine kendisi de inanmıyordu şuan.
Taeyong onun bu lafı ile kahkaha atmış ve ona mırıldanarak "Tavşan bey yine sinirlisiniz fakat ev teklifimi sundum sen ise reddettin suç senin" dedi.
(yazarınız gif ile aşk yaşıyor)
Doyoung ise kafasını olumlu anlamda sallayıp "Evet evet sen içmişsin. Jack Daniels, The Macallan, Balvenie hangisi söyle bakim" dedi. Doyoung babasının en kıymetli viskilerini saydıktan sonra kameraya dönüp Taeyong'a bilmiş bakışlar attı.
Taeyong ise umarsızca başını sallayıp "Hmm bende onları alacak para yok ama sen zengin ve zeki bir çoçuksun belki baban karne hediyesi olarak alırsa içeriz olmaz mı?" deyip güldü. Kendisi de saçmaladığının farkındaydı fakat yine de onunla iken saçmalamak dahi eğlenceli geliyordu.
Doyoung ve Taeyong uzun bir süre viski, bira, şarap, votka gibi içecekleri konuşurken Doyoung'un odasına annesi dalmıştı. Klasik bir anne ne beklersin ki?
Annesi bir oğluna ve bir de kamera da baygın baygın bakan gence bakıyordu. Doyoung'a kamera arkasından parmağını sallayıp "O kamera kapansın göstereceğim sana gününü" bakışlarını attı. Doyoung ise kaş göz işareti yapıp annesini zorla odadan çıkarmıştı.
Taeyong, Doyoung'un bu tatlı hallerini izlerken aklına Jaehyun gelmişti. Acaba nasıldı? Yani iyi olması gerekirdi Ten ile sevgiliydi. Ne beklersin ki?
Doyoung sesini yükseltip "Yine çok düşünceliyiz bakıyorum da" diyip güldü. Taeyong ise klasik olarak kendinden emin bir şekilde "Çok düşünen değil çok yanılan bilir" dedi. Doyoung ona bu mal yine neyin kafasını yaşıyor bakışlarını atarken Taeyong ona oldukça tatlı bir şekilde bir soru sormuştu
"Yanlızca bir gün birisinin kollarının arasında uyuyacak olsan kiminle uyurdun?"
Doyoung ilk başta soru üzerine afalladı fakat sonra isekendinden emin bir şekilde "Tabiki de seninle... Çünkü sana sarıldığım gün senin kahve kokan tenin beni benden almıştı. Sabaha kadar senin kokun ile uyumak isterim" demişti.
Taeyong cevabına afallayıp güldü ve ona "O zaman Perşembe akşamı beraber uyuyoruz tamam mı?"diyebilmişti.
Doyoung ise yine aynı hızla cevap vermişti" Oh pekala"
Taeyong ise ona gülümseyip kameraya yaklaştı ve "O zaman iyi geceler tavşanım" demişti.
Evet bölüm çok boktandı ama olsun. Neyse görüşürüz aşklarım benim. Yarın pardon bugün 8 tane canlı dersim var. Umarım yetişirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ukesin belki seme olmak istersin diye/dotae
Humordotaeizm gururla sunar part2 dkdndodnldndkd