Vím,že to je špatne,ale některým lidem to pomáhalo.Prodávala jsem drogy.Když jsem viděla asi 5 spolužáků kteří to kupuji ,tak za to mě měli rádi.
Antonio nevěděl co dělám,ale říkal mi ať nedělám blbostí. Polibila jsem ho,aby se nestrachoval.Vrátila jsem se do práce,nevěděla jsem co mě čeká ,ale stalo se.
Dostala jsem ohavny úkol,měla jsem najít nějaké holky,který by pak mohl prodat.Dal mi prémii a taky pistoli.Neuměla jsem s tím zacházet.,,To neudělám."
,,Ty kravo,udeláš to nebo ten tvůj přítel něco schyta ." neuverila jsem svým uším on vi o Antoniovi. ,,Dobře udělám,ale nech ho na pokoji !" chtěla jsem ho ochránit..
Do čeho jsem se to namočila,ale nedokázala jsem posunout čas.Ze skloněnou hlavou jsem vyrazila do nějaké holky.,,Davej pozor." řekla mi.Byla to moje šance, zeptala jsem se jí , jestli by nechtěla práci a ona řekla jo.Zavedla jsem ji ke šéfovi,byl velice rád, ale chtěl dve holky.Bylo to těžké,nechtěla jsem kazit životy, dívkam které nechcou být na prodej.
Zamyslela jsem se a napadla mě jedna holka z naší školy ,nenáviděla jsem ji,mohla bych se jí navždy zbavit.Stávalo se ze mě zvíře.Když jsem ji přivedla už potom jsem ji nevidela. Nedávala jsem si to za vinu,nevěděla jsem ,co s nima dělají.
Byl to dobrý pocit,kazdy kdo by mě stval, pak by zmizel.
ČTEŠ
Na konci života
RandomMelanie je hrdinka tohoto příběhu,je ji teprve 15 a už má problémů nad hlavu.Jednu dobu je nahoře jednou dole.Kamarádů má hodně,ale jen když se jim to hodí.Měla jen pocit,že ji všichni využívají.