- Hei eu sunt Allison!
- Suzzi, încântată!
In timp ce Meliss plecase sa cumpere niste tigari am ramas doar cu Filip si, desigur, cu Alli.
10 minute mai târziu.
-' Da ,da ! Suntem la scară aici, normal ca poți venii si tu!'Ali tocmai vorbise cu cineva la telefon..mna nu prea ma interesa..am auzit doar ca o sa mai vina cineva...
Eu si Meliss ne înțelegeam foarte bine, radeam, ne îmbrățişam, era genul ala de perfecțiune într.un timp foarte scurt.
Nu trecu mult timp și am simțit un parfum foarte cunoscut,dar nu am băgat in seama...
O mana grea ma bătea usor pe umar iar cealata mână mă cuprinse cu totul sa ma îmbrățișeze.
Doar in clipa in care îmbrățişarea a luat sfârșit am văzut exact cine era...
DOAMNE ! nu mi.a venit să cred ochilor ce vedeam !
- Hei , Suzz'- Buna , Chuck..., am spus eu cu un sfert de gură.
- Ce.ai patit la mâna? L.am intrebat eu pentru ca prezenta niste lovituri cam ciudate...
- Eeeii... s.a jucat si el cu un creion mecanic...nu avea ce face in ore. A adaugat Alli,râzând.
Nici macar nu mai conștientizăm ca defapt eu eram impreuna cu Mellis.
Mell' m.a tras de mână, anuntandu.ma ca este timpul sa plec pentru ca era Deja târziu si trebuie sa se întoarcă la ore... M.a condus pana la stație , am ajuns acasa , mi.am pornit internetul pe telefon si aveam 5 mesaje noi.
CITEȘTI
Knert.(real story)
Lãng mạnTotul a început acum un an , când, evident se 'refacea' dupa realtia cu fosta si preaiubita lui iubita.