Vindecarea

217 5 0
                                    

Am inceput sa citesc mesajele de la Knert , iar mai apoi i.am răspuns cu un dor de parca as fi vrut sa.l strang in brate si sa.l sarut prin telefon.

Ziua următoare ne.am intalnit , desigur, mergand eu la el , ca de obicei insotita de prietena mea cea mai buna, Puddi.
- Hei , Chuck!Spuse Puddi
- Mmm , buna seara fetelor , ma bucur ca ati ajuns. Spuse el cu un zambet pervers care ma băga in boala.

In sfârșit am ajuns la bancuta noastra , Puddi a plecat iar acum eram doar eu si prea-specialul meu Knert.

Dupa ce am fost la magazin sa cumparam tigari am ajuns la o scara intunecata unde erau foarte multi câini.

El s.a asezat langa mine si , cu acelasi zambet ' pervers ' m.a privit adanc si m.a intrebat cu vocea aia a lui pe care incerca sa si.o îngroașe intenționat:

-Cum poti ma, sa stai cu pizda aia de Meliss? Tu nu te uiti la voi ? Sunteti penibili ! Penibili zic serios, zici ca esti ma.sa! Eu te plac .

Eu am continuat sa trag din tigara nebagandu.l in seama in speranta ca se va ajunge unde intenționez.
- Stie ma? Stie si el sa sarute macar? Sa te faca sa te simti bine nu sa dati dinti in dinti? Am auzit de la Adina ,(Adina era fosta lui pentru care m.a ranit pe mine in urma cu un an) ,ca s.a sarutat si cu ea si i s.a făcut rau saraca...

Am continuat sa fumez si mi.am spus mie însămi : ' sper ca tu o faci mai bine decat el sincer' .
- Acum ca ai vazut cum saruta Meliss... Pfaaa, uite asa sărut eu!..

Ma simteam in al nouălea cer cand am vazut ca se apropie de mine ...

Oo da , am facut.o in sfârșit, m.am sarutat cu persoana care m.a dezamăgit in ultimul hal, dar in acelasi timp , perfectul, Knert.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Knert.(real story)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum