amor y porno

6.8K 230 812
                                    

oo merhabalar efendim merhabalar siz de mi buradaydınız?

evet ben de buradayım çünkü bir iddiaya kurban gittim

çok saçma bir iddiaydı ama iddia sonunda (gerçi ben büyük konuştum) uke hyunjinli smut yazcaktım.. hem de fem hyunjin.. ve kaybettim 😐

işte.. olay böyle.. soNRA DEMEYİN BANA ELİF ULAN FANTEZİNİ Sİ

artı :) olarak :) burdan :) kübra'ya :) çokça :) sevgiler :)

AYRICA DİĞER BÖLÜM NEDEN O KADAR OKUNMUŞWÖFÖAOGLÖWLGPWOVLEOGLAOCLEÖHŞSPC

neyse 👉🏻👈🏻 hadi bakim başlayalım ve yazım yanlışlarını görmezden gelin nolur yazdıktan sonra baştan sona okumaya utanıyorum :(

ama başlamadan önce!!

REKLAMLAR

[kamu spotu]

smut'u acilen bırakman gerek.

alo 3152 smut bırakma hattı.

REKLAMLAR BİTTİ

fikfik'in başlamasına son 00:03
00:02
00:01
00:00

BAŞLAMAK ÜZERE

🔞 18 yaş ve üzeri için
cinsellik
⛔️ olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar

BAŞLIYOR

——————————

"sana onunla görüşmemeni söylemiştim hyunjin."

hyunjin sinirli olan jeongin'in yüzüne bakmaya çekindiğinden eteğinin ucunu kavrayıp parmaklarını izlemeye başlamıştı. "ö-özür dilerim jeongin. o istemişti buluşmak.."

jeongin ise ona doğru yaklaşıp çenesini tutarak yüzünü yüzüne sabitledi. "bana bak. seni bir daha onunla görmek istemiyorum."

hyunjin ise kafasını hızla sallarken yavaşça hıçkırmaya ve ağlamaya başlamıştı.

küçük olan onun ağlamasının kesilmesini beklerken yanına oturmuş ve kollarını önünde birleştirerek sinirli bir şekilde ona bakmıştı.

"özür dilerim.. bugünkü ce-cezam ne babacık..?" kafasını tereddütle ona çevirmiş ve gözlerini silmeye çalışmıştı.

jeongin ise sorusunu es geçip farklı bir şey söylemişti. "ayrıca onun yanındayken senin eteğine bakmaya çalıştığını farkettim ve onun tacizden kaç kere tutuklandığını sen de biliyorsun."

pembe saçlı olan kafasını yan çevirdi. "babacık sen beni.. kıskandın mı?"

"ne? kıskanmak mı? hayır.. kıskanmak bana göre değil sadece seni uyarmaya çalışıyordum. biliyorsun insanları korumak benim görevim." anında reddetti.

hyunjin, onun suyuna gitmek istediği için emekleyerek ona doğru yaklaşmış ve kafasını göğsüne sürtmüştü. "ama ben de benden başkalarını kelepçelemeni sevmiyorum.."

mavi kafalı olan ise ayağa kalkıp üzerindeki eşyaları çekmeceye bırakırken kelepçeyi yanına alıp hyunjin'e döndü. "cezanın ne olduğunu sormuştun değil mi?"

diğeri onu anlayıp uslu uslu sandalyeye geçmiş ve bileklerini arkadan birleştirmişti. jeongin'in sinirli halini sevdiğinden bilerek onu sinirlendirmiş ve istemediği kişiyle buluşmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

body say | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin