parkchim ve 5.826.726 diğer kişi beğendi
ıamhobi
Pazar günü olacak olan konser teknik sorunlar nedeniyle iptal edildi. Gerçekten, ne kadar özür dilesem yetmeyecek sanırım. Lütfen bana çok kızmayın, sizi seviyorum💜🙏🏻7.628.627 yorumun tümünü gör
y; Buna inanmak istemiyorum, konser bir hafta sonraydı, ben bunun için aylar öncesinden para biriktirmeye başladım. Aileme yalvardım Kore'ye gelmek için, hatta siktiğimin uçağında saçma sapan insanlarla kavga bile ettim ve şimdi bana her şey iptal mi oldu diyorsunuz? Şaka mı bu? Üzgünüm ama bu konuda sakin ya da anlayışlı falan olmamı beklemeyin. Hoseok, şuan gerçekten ağladığıma inanamıyorum, sadece bir kez seni canlı olarak karşımda görmek istemiştim. Lanet olsun!
8.637 beğenme
>r; Hey, hey. Konuşmalarına dikkat et, o böyle olmasını istemezdi. Hoseok'un gerçek bir hayranı olsaydın onun bizlere ne kadar değer verdiğini, bizi her zaman ne kadar ön planda tuttuğunu bilirdin.
2.737 beğenme
>q; bakın, bu konuda bütün tarafların haklı olduğunu düşünüyorum fakat artık olan oldu ve tartışmak, özellikle de bu yorumlar altında tartışmak onu üzmekten başka bir şeye yaramayacak. Lütfen sakin olalım.
1.727 beğenme
>ıamhobi; @y özür dilerim. Kendim ve şirketim adına zararlarınızı karşılamak için elimden geleni yapacağım.
45.726 beğenme
>t; AL İŞTE ŞİMDİ ONU ÜZDÜN ZATEN AYDA YILDA BİR YORUMLARA BAKIYOR MUTLU MUSUN AMK
>y; Tanrım, yorumuma cevap verdin, ASIL SÖYLEDİKLERİM İÇİN BEN ÖZÜR DİLERİM SENİ SEVİYORUM💜
p; Ne? Peki ya bilet ücretlerimiz?
7.722 beğenme
z; Lütfen biri bana kabus falan gördüğümü söylesin.
3.726 beğenme
n; Sevgili koduğumun mal- yani arkadaşlar, şirket yaklaşık bir buçuk saat önce bunu açıkladı ve medyaya da aktarıldı zaten şuan burada neyin linçini yapıyorsunuz acaba?
10.727 beğenme
>b; Linçleyenlerin bir çoğu anti, fırsat buldukları an çöküyolar şu çocuğun ensesine deli olacağım
z; Paramı geri istiyorum ve uzun bir süre lütfen konser falan yapma.
2.997 beğenme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lo sıento//sope✓
FanfictionSeneler önce birkaç aynı derste denk gelip birbirlerinden nefret eden iki kişi, ilerde psikolog Min Yoongi ve dünyaca ünlü şarkıcı/dansçı Jung Hoseok olarak tekrar karşılaşır. (Not; Fic seneler önce acemilik ve biraz da ergenlik zamanlarımda yazıla...