Bugün arkadaşlarla gece külübüne gidiyoruz.Şuanda Ateş 'i düşünüyorum.Çocukla hiç konuş madık ama aklımdan bir türlü " çıkmıyor " Her neyse ( Alara' nın giydikleri medyada var. ) korna çaldı kuzenim Alp beni almaya geldi. Diğerleride gelmişti. Ela ' yla lavaboya giderken sizce kimi gördük " Ateş ve Deniz" Omg ! Onlarda bize bakıp konuşuyorlardı.Biz aldırmamîş gibi yaparak diğerlerinin yanına indik. İndikten 25 dk sonra Ateş yanıma gelerek kolumdan çekiştirdi.Tam o sırada Ateş diye bağıran bir kız sesi duyduk: "Ateş beni bırakıp nereye gidiyorsun sevgilim ?" İş te o zaman Ateş 'e tokatı yapıştırdım. İlk defa birine bu kadar sert vuruyordum. Alara diyen bir sesle yerimden irkildim arkama döndüğümde seslenen kişi eski sevgilim Berk ' ti.
Ateş ( Ateş'in dilinden anlatılıyor.) Tam Alara' yı kendime çektiğimde Ateş diyen bir kız sesiyle arkama dönmüştüm. Lanet olsun bana seslenen kişi Öykü'ydü. Ne olduğunu anlamadan Öykü'nün sorusundan hemen sonra yanağımda bir acı hissetmiştim.Tam o zaman Öykü'yü gebertmek istiyordum.Neyseki kendimi zor tuttum. Alara' ya gelince ilk defa bir kıza karşı farklı hissediyordum.Sanarım Alara'dan hoşlanıyordum.
Arkadaşlar telden girdiğim için yazım yanlışları var.Çok özür dilerim.Bu arada sınavım olduğu için bu bölüm çok kısaydı.Ama diğer bölümü ekşınlı ve uzun olcak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Lale
Teen FictionSiyah lale ilk başta saçma gelebilir. Ama devamında siyah lalenin ne demek olduğunu anlıyacaksınız.Lütfen okuyun...