4. Bölüm Öykü

64 4 2
                                    

(Medyada Öykü var. ) O gecedegn sonra gözüme hiç uyku girmedi.Bende arkadaşım Ela'yı arayıp club 'a gelsene . Delirdin mi? Hayır tabikide ! İyi tamam clubta görüşürüz. Üstüme trench kotumu aldım (!) Cluba geldiğimizde  Ateş ve yanında bir kız vardı.Çilekli koktely aldıktan sonra Ateşi takip ettim. Kızı eve bıraktıktan sonra tam Ateş  eve girerken beni gördü. İtici bir ses tonuyla Alara dedi.Ben ona aldırmadan platform ayakkabıyla koş maya çalışırken biri  beni belimden tutup kendine çekti : " Seni seviyorum" dedi. Bendeheyecandan Ateş'in kollarında bayıldım.İş te burda da salaklığımı sergilemiş  oldum. Sabah uyandığımda Ateş'in evindeydim. Tam gidicekken Ateş 1 dakika dedi. Ne var ? Dediğimde ise O gün gece külübünde yanımda gördüğün kız kuzenimdi dedi. Hayretle ona baktım. Sonraysa yapcak olduğu ilk iş dudaklarımı öpmekti. O anı hissetmek rüya gibiydi ama rüya değildi. Bu gerçekti. Telefonun sesiyle dudaklarını dudaklarımdan ayırdı. Arıyan Denizmiş. Meşgule aldıktan sonra niye konuşmadın ? Diye sordum. Bu anı kaçırmamak için. Bu an o kadar uzun sürmez ama dedim. Neyse ben gidim artık.Nereye ? Tabikide okula. Ben bırakırım yolda bir şeylerde yeriz. Tamam. Beni getirdiği kafenin adı  Aşk'tı. Neyse brn crucasanla espiresso aldım. Ateş 'de aynı şeyleri sipariş  etti.  Kahvaltîmızı yaptıktan sonra okula geldik. Ateş'in benim kapımı açması onla birlikte okula gelmem aşırı derecede havalıydı. Okula girdiğimizde herkes daha doğrudu kıskanç kızlar ve benim yerimde olmak isteyen kızlar bize şaşkın bir şekilde bakıyorlardı. Sınıfa girdiğimizde sıramda oturan Berk'ti. " OMG" Arkadaş lar telden yaziyorum yazim yanlislari varsa kusura bakmayin.Sinavlarim var diye cok kisa yazdim.Ama 5.bolum kisa olmuyacak. Sizleri seviyorum.

Siyah LaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin