0.2

204 26 14
                                    

kthtae: İnanmıyorum. Sen cidden o'sun.

şaşaşa: :)

kthtae: Yeni gelecek olan japon kız herkesin konuştuğu

şaşaşa: cidden mi voaa daha okula gelmeden ünlü olmuşum

kthtae: evet baya konuşuldun okulda sanırım biri fotoğrafını bulmuş bütün erkekler seninle çıkmak istiyor

şaşaşa: yani sen de benle çıkmak istiyorsun yani cevabın evet değil mi tae oppa~

kthtae: ben senin fotoğrafını görmedim ki

şaşaşa: doğru sen beni telefondan değil kendi gözlerinle gördün

kthtae: ne?! Nasıl?!? Dur bir dakika sen beni nasıl buldun ki

şaşaşa: ben seni bulmadım ki sen karşıma çıktın

kthtae: nasıl yani

şaşaşa: öylesine insta da geziyordum karşıma sen çıktın

kthtae: ne yani sadece tipimden mi benden etkilendin ?

şaşaşa: tabiki hayır ben ilk önce senin kişiliğinden etkilendim ama şunu söylemek lazım çok yakışıklısın tae oppa~

kthtae: Seni kendi gözlerimle gördüğüme bir şekilde bir yerde karşılaşmış olmamız lazım değil mi? Ayrıca kişiliğimi bildiğine göre aramızda bir diyalog geçmiş olmalı. Am I wrong?

şaşaşa: eveeeeeet biz bir yerde karşılaştık.

kthtae: iyi de nasıl ve nerde? Ve ben niye hatırlamıyorum

şaşaşa: sahi neden hatırlamadın beni tae oppa~ Neyse hikayenin devamı sevgili olduktan sonra~

kthtae: desene hiç bilemicem

şaşaşa: merak ediyorsan benle çıkmalısın

kthtae: seninle çıkmayacağım

şaşaşa: ama seçenekleri biliyorsun tae oppa~

Görüldü 22.34

-----------------------

Eveeeeeeet. Kısa yazıyorum ama benden bu kadar olmuyor valla. Bu bölüm aslında ilk bölümdeki mesajlaşmanın devamı Sana ile Tae bir sonraki bölümde buluşacaklar o bölüm text+düz yazı şeklinde olacak.

Bu arada kitabı okuyanlar var ben hiç beklemiyordum. İki tane yorum bile gelmiş şaşırdım şahsen okunmaz diye bırakıcaktım ama biri yb isteyince kitaba devam etmek istedim. AY İLK KİTABIM OKUNUYO KAÇ KİŞİ OLDUĞU UMRUMDA DEĞİL OKUNUYOOOOOOOOOO. Olabildiğince düzenli olarak yb atmaya çalışacağım. Sadece bir iki gün hariç her gün atabilirim BELKİ.

Bir de sorum var. Az kişiyiz ama bana ne? Sizce Tae ile Sana daha önce nerede karşılaştı? Yorumlara yazın.


Yes or Yes | taesanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin