0.3

151 24 16
                                    


Taehyung'un bakış açısı


"Tamam anne geliyorum."

Annemin seslenmesiyle kalktım. Giyinip aşağı indim.

"Günaydın anne."

"Günaydın oğlum."

Kahvaltı edip çıktım ve okula doğru yürümeye başladım.

.
.
.

Koridorda Baek ve Jimin ile gülüşerek merdivenlerden iniyorduk. Merdivenlerden sağa dönünce okul kapısında elinde kitaplarla bir kız içeri girdi.

Çok hoş bir kızdı. Sapsarı ve uzun saçları vardı. Güzel bir fiziği vardı. Ne kısa ne de uzundu boyu. İnce beli. Kitap tutan elleri bile güzeldi. Kiraz dudakları, küçük şirin burnu. Ve ışıldayan gözleri. Tam gözlerine bakarken o da benim gözlerime baktı.

Yazardan

Bakıştıkları anda sanki zaman durmuştu. Ama sadece onlar için koridordaki herkes yürüyüp geçerken onlar sadece birbirlerinin gözlerinin içine bakıyordu. Ta ki okul zili çalana kadar. Bir şey onları dürtmeliydi zaten yoksa saatlerce bakışabilirlerdi. Zil çalınca bakışmaları bölündü. Tae kendi sınıfına, Sana da okul müdürünün odasına doğru yol aldı.

Eveeet yıllar sonra bölüm attım. Bundan sonraki bölüm yine düz yazı olucak ne zaman atarım bilmiyom çok dengesiz bir insan olduğum için. Ama en kısa zamanda atarım. Umarım güzel olmuştur ve lütfen şu alttaki yıldızcığa basarsanız sevinirim.

Yes or Yes | taesanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin