🌈BLM..🌈

227 16 13
                                    

Upozornění: Tato..zpověď..obsahuje dávky cynismu,upřímnosti, trochu
násilí

Nechtělo jsem o tom psát..ani se zmínit..i když to tu není rozšířené..
Ale donutila me ig story jedné osoby, kterou nebudu jmenovat,protože ji stejně nikdo nezná.

Ono to prvně bude znít,že BLM & Pride jsou odlišná témata,ale naopak,spolu souvisí. A proč?
Uvidíte.

Jak víte,v USA..to vypadá jak po výbuchu Hirošimy..a teď myslím ten bordel,žádná radioaktivita se tam nenachází..
A proč? Hlavní důvod,se stal tak..2 týdny zpátky?..
Jestli jste mimo internet,tak řeknu,o co jde:Jednoho typka,tmavé rasy, bezdůvodně udusil policista i se svou bandou. Ten typek neudělal nic (prý mel cosi falšovat s penězmi,ale prý to není pravda), čiže to je jasný znak rasismu.. Nevím,proč o něm psali,že měl 75 let,když měl prý o 40 míň,nebo tak,já nevím,co je pravda,ale 35 let dává větší smysl.

Samozřejmě to pobouřilo celý svět, protože..prostě co to jako je?! Zabít někoho jen kvůli barvě pleti bez nějakého rozumného důvodu?!..

A tím se rozšířil hastag #BlackLivesMatter aka BLM.
Ten typek byl jen začátek. Lidi začali vytahovat další oběti rasismu,které bezdůvodně policajti bez mozku zastřelili. Třeba jednoho typka, který byl k tomu trans,asi někdo několik let zpátky (nepamatuju si jeho jméno, sorry) někdo taky nějak..zastřelil či co,pak tu jsou horší případy,že nějak půl rok zpátky někdo zastřelil 21yo typku v jejím vlastním kadeřnictvím, před jejím vlastním děckem,které mělo tehdy nějak 1,5 roku,což je ještě víc hnusnější a když už chcete extrém,tak někdo.střelil.TĚHOTNOU.
TYPKU.DO.BŘICHA.

Což je kurva odporné a nepochopitelné,protože vole,ta 1,5yo typka od té 21yo,bude mít trauma nejmíň půlku svého života a tam to děcko,co se ještě nenarodilo,to nepřežilo vůbec,což je ještě horší.
(Ne,nemám rádo decka,ale způsobit jim trauma tím,že jim nějaký rasistický kokot zastřelí jak už mamu nebo otce,nebo dokonce nenechat to děcko se ani narodit,když mu třeba zbývalo tak 3 měsíce do konce? Bleh 🤢)

Samozřejmě,že jich bylo desítky.
Tak lidi začali propagovat ACAB aka 1312 aka All Cops Are Bastards.
Což..je trochu už divnější a bizarní.
Všichni ví,co jsou to tam za policajty, že je to na hovno,ale to není chyba celého toho povolání,ale státu.
Kdyby dělali psychické testy,které obsahují i testy na rasismus (v ČR to tak jde,nevím jak ve vedlejším státě, nevím,jak v ostatních zemích,ale v USA se to asi neděje),tak by to bylo v pohodě,protože by tam neměli žádné kokoty,kteří si myslí,že když drží legálně zbraň,tak je můžou použít na kohokoliv.

A co je na tom špatně?.. Chyba není v povolání,ne všichni policajti jsou rasističtí čuráci s velkým egem a malým IQ,ne všichni by si dovolili někoho zbit jen proti,že je jiné rasy, či orientace.

Ale ne: S tím internet nesouhlasí.
Protože vole asi žádní policajti nezachránili nikoho před smrtí, před jakýmkoli násilí,ne vole.I když to někteří udělali,tak i tak jsou všichni zasraní násilní rasisti, i když nevím,jak vy,ale já tady nepotkavám černochy,těch je v tomto státě tak..10 a nevidím,že by policajti tady útočili na vientamce a jednu skupinu obyvatel,která tady dělá jen bordel a bere sociální dávky. (Nejsem rasista,ale normálních jedinců je tak 5% ze 100%)

To se samozřejmě nelíbilo policajtům, kteří..můžou mít nějaké to IQ.
Tak udělali hastag,že "Blue Lives Matter".Nevím jak vy,ale já si pod tím vybavím spíš avatary,než policajty (takže si představte avatary s lukama, jak běží po ulicích a dělají tam bordel, jako kdyby tam byla nějaká exploze).

LGBT Problems{cz} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat